Liebherr CBNbsd 576i Prime - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNbsd 576i Prime op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

Hans Rozier 01-12-2023

Aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Liebherr CBNbsd 576i Prime

Prachtig om te zien. Hoge kwaliteit en uitgedacht interieur vd koelkast. Vernuftig sluitsysteem deuren ,soepel lopende laden. Veel ruimte groente en fruit en aparte koudere lade vlees/vleeswaren. Aanrader

Pluspunten

• Zelfsluitende deuren
  • Uitgedacht koelsysteem
  • Ijsmaker met aansluiting waterleiding
  • Hoge kwaliteit

Minpunten

• Eerder moeten kopen

Icemaker 27-10-2023

Geweldige prijs/kwaliteitverhouding!

Geschreven voor: Liebherr CBNbsd 576i Prime

Ik vind het een geweldige koelvriescombinatie! Ik was al verwend met een 17 jaar oude koelvriescombinatie van Liebherr, maar Liebherr blijft zich verbeteren! Nog gelduidsstiller en energiezuiniger en geweldige Biofreshladen om de bewaartijd van jouw verse groenten, zuivelproducten, vis en vlees enorm te verlengen. Mooie blacksteel-kleur met een led- verlichtingstoren en alles softclose. Daarbij zijn de ijsklontjes in de zomer een aangename verkoeling. Voor mij niets anders meer!!

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Biofreshladen
  • Softclose
  • Geluidsstil

Minpunten

• ?? Nog niet ontdekt

Erwin 09-12-2022

Liebherr koelvriescombinatie 576i

Geschreven voor: Liebherr CBNbsd 576i Prime

Prachtig kwaliteit product. Degelijk en funtioneel. Mooie afwerking en een luxe uitstraling. Een pareltje en eyecatcher in je keuken. Jammer van de afwerking achterzijde. Kon niet bij de wateraanvoer voor de icemaker.

Pluspunten

• Degelijk
  • Functioneel

Minpunten

• Achterzijde wateraansluiting