Liebherr CNsfd 5703 Pure - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNsfd 5703 Pure op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

c**e@p**t.nl 29-09-2023

Kwaliteit/ prijs verhouding is prima

al 10-tallen jaren een LIEBHERR koelvries combinatie in gebruik
In verband met aanschaf nieuwe keuken een nieuwe LIEBHERR koelvries combinatie aangeschaft.

De CNSFD 5703-20.
Mooi vormgegeven en uitstekende kwaliteit

Pluspunten

• kwaliteit
  • vormgeving
  • gebruksgemak

Jori 28-08-2023

Prachtige stille koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNsfd 5703 Pure

Wij hebben al sinds 30 jaar liebherr koelkasten. Ze zijn storing vrij hebben een geweldige Lay out en zijn in vele maten te koop. Nu onze oude ingeleverd vanwege toch het plastic wat kapot gaat en de tranen die wel eens slijten. Na 15 jaar tijd voor een nieuwe. Deze dus drie lagen ipv 4 want ik ben niet zo groot dus kon er boven niet echt bij. Deze ziet er weer prachtig uit. Is erg stil en heeft geweldige ruimte een mooie nieuwe houders van binnen. We gaan er zeker weer 15 jaar tegen aan. Extra garantie van 7 jaar dat zegt wel wat van dit merk❤️

Pluspunten

• Mooi
  • Stil

h*****************@g******** 07-06-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNsfd 5703 Pure

2005 verhuisd van Amsterdam naar Hoofddorp en nieuwe koelvriescombinatie combinatie gekocht bij de Keukenloods in Zaandam. Dat was een Liebherr koel vries combinatie. Ondanks goed werkend apparaat toch een nieuwe koelvriescombinatie van uiteraard Liebherr gekocht bij Bemmel&Kroon in de Cruquius. Gedurende 17 jaar is er een handgreep stuk gegaan dat is het enige euvel wat er is gebeurd. Ik kan iedereen een Liebherr apparaat aanbevelen. Afz. Fam. Tebbes uit Hoofddorp.

2*****@g******** 31-05-2023

bijna geluidloos .

Geschreven voor: Liebherr CNsfd 5703 Pure

Ik ben kleiner gaan wonen dus een keuze gemaakt om ruimte te besparen. diepvries 3 flinke lades onderin. grote koelkast boven op. zelf ontdooiend. aparte sla en groenten lade met extra optie voor versheid een verstelbare ventilatie schuif. de platen zijn ook op vele hoogtes verstelbaar, en het digitale display helpt je gemakkelijk door het menu heen. hij is mooi staal grijs mat . bij het openen van de koelkast deur zie je meteen de boven en onder temperatuur. het alarm dat afgaat bij het niet goed sluiten van de deur . is subtiel maar goed hoorbaar. ik ben zeer tevreden met deze aankoop en krijg van bezoek ook vele complimenten over de luxe uitstraling en praktische indeling. goede keuze gedaan al zeg ik het zelf.

Pluspunten

• zelf ontdooiend. geen gezeur met ijsvorming
  • mooie uitstraling
  • verstelbare schappen . veel mogenlijkheden
  • zacht geluid . bij koeling

Minpunten

• nog niet gevonden
  • nog niet gevonden

h******@o********** 31-05-2023

Bevalt erg goed, zeker een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNsfd 5703 Pure

Mooie koelkast, strak design, koelt heel goed en voelt goed aan. Lekker groot, zodat er veel in kan.

Pluspunten

• Groot
  • Koelt goed

rapunzel 08-11-2022

ziet er gelikt uit mooie uitstraling

Geschreven voor: Liebherr CNsfd 5703 Pure

heb deze gekocht omdat hij er mooi uitzag.ook volgens horen zeggen goeie machine.
moet wel wennen aan het display. vind draaiknoppen fijner maar dat is persoonlijk.

h**********@g******** 29-10-2022

Goede koel/vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CNsfd 5703 Pure

Ik vind het een fijne koelkast, werkt goed. Een nadeel vind ik dat er geen verlichting in de vriezer zit wat in mijn vorige koel/vries combinatie van Liebherr wel zat.
Verder degelijke kast.

Minpunten

• geen verlichting in de vriezer

Mieke 23-09-2022

Mooi en een aanrader

Geschreven voor: Liebherr CNsfd 5703 Pure

Naar veel tevredenheid jaren een liebherr koelkast gehad,nu een nieuwe koelvriescombinatie aangeschaft weer zeer tevreden,mooi strak model makelijk in onderhoud en fijne indeling,in de groentelade blijft het fruit en groenten lang vers,denk dat we weer jaren vooruit kunnen

Pluspunten

• Groentenla
  • Diepe vries laden

d**********@g******** 04-09-2022

Mooi en goed

Geschreven voor: Liebherr CNsfd 5703 Pure

Niet alleen een mooie en gelikte uitstraling maar functioneert ook goed en stil.

g********@h********** 03-08-2022

Aanrader!

Prachtige functionele koelkast.
Heel ruim en gemakkelijk schoon te houden.
Heel blij mee!