Liebherr CU 3331

• Best Reviewed 2 keer jul 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CU 3331 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

B.H. Smit 02-03-2024

Liebherr CU3331

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

zeer mooie koelkast met een niet veel voorkomende maatvoering van 55cm breed. en ook nog is 8 jaar volledige garantie.

Pluspunten

• 55 breed
  • 3vrieslades, genoeg ruimte

a**************@h********** 05-02-2024

Zeer zuinige koel/vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Mooie zuinige koel vrieskombinatie.
Erg veel ruimte, met o.a. een erg handige flessenrek.
Veel ruimte in de deur.
Strak gestroomlijnd, past in iedere keuken.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Wij zijn er heel erg blij mee.

Pluspunten

• veel ruimte
  • zuinig

m*******@h******** 21-01-2024
Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Fijne koelvriescombinatie, voldoet aan onze eisen.
Is onze 2e Liebherr. Vorige 15 jaar gehad.

r*****@g******** 23-12-2023

Zéér goede aankoop

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Heerlijke grote koelkast met SmartFrost systeem, dus geen lastige koelroostertjes meer in het vriesgedeelte.
Maat is 180x55 cm, deze maat gekozen zodat de koelkast perfect in keueken paste.
Tevens heeft deze koelkast een aparte 'coolplus' knop voor het vriezende gedeelte.
Verder is deze koelkast makkelijk te reinigen, zeker vanwege zijn zeer flexibele indelingsmogelijkheden.
Is ook nog uitgerust met een flessenrekhouder alsmede eierrek en ijsblokjeshouder.
Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop en gaan ervanuit dat wij nog jaren van deze aankoop zullen gaan genieten.

Pluspunten

• maatgeving perfect
  • makkelijk schoonhouden
  • coolplus knop
  • geen koelroosters meer in vriesgedeelte

m*************@g******** 21-12-2023

Kwaliteits-koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

We hebben voor dit product gekozen omdat we de voorgaande serie van dit model hadden. We hebben daar 10+ jaar mee gedaan. We waren er zeer tevreden over. De koel- vriescombinatie CU 3331-22 maakt weinig geluid en voelt solide aan. We hebben vooral voor dit product gekozen omdat de breedtemaat van 55cm perfect is voor de ruimte waarin de koelkast moest komen te staan. Ook de energie zuinigheid stond ons aan. Inmiddels zijn we een week verder en net zoals de vorige Liebherr zijn we er zeer tevreden over. Kortom een echte kwaliteitskast waar we op kunnen vertrouwen en waar we vele jaren plezier van zullen hebben.

Pluspunten

• 55 cm breed en 180 cm hoog
  • Goede bouwkwaliteit
  • Maakt weinig geluid
  • Aparte coolplus knop
  • Makkelijk te reinigen binnenzijde

Minpunten

• Geen no-frost
  • Heel kort aansluitsnoer

m****************@g******** 29-11-2023

Bevalt goed

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Het is een prima koel/vries combinatie, met genoeg vriesruimte en een ruime koelkast

r***********@o******** 01-11-2023
Geschreven voor: Liebherr CU 3331

De keuze voor de Liebherr CU 3331-22 koel-vries combinatie was eenvoudig. Ik kocht deze als vervanger van zijn voorganger de Liebherr CU 333?? (het preciese nummer weet ik niet meer) welke 20 jaar (!) zonder enige storing dienst heeft gedaan. De keuze was dus snel gemaakt.

m**a@h**l.com 11-10-2023

LIebherr CU3331

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

LIebherr gekozen omdat Liebherr als enige nog een 55 cm losstaande koelkast aanbiedt. Daarnaast speelt de reputatie van Liebherr ook een rol. Kwaliteit, en daarbij ook weinig poespas (minder kans op storingen).

Pluspunten

• afwerking
  • geen poespas

Minpunten

• geluid
  • geen opbergpasje voor kaas en ham

p**s@x**l.nl 21-09-2023

Oerdegelijk

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Na ca 10 jaar een CN3033 koelvries van Liebherr te hebben gebruikt was het tijd voor een opvolger. Daar we gebonden zijn aan een breedte van 55cm is het de CU 3331 geworden. Zelfde kast, minder toeters en bellen maar identieke degelijkheid. Vol vertrouwen starten we het volgende decennium.

Pluspunten

• Stalen kast
  • Degelijk binnenwerk
  • Prettige indeling
  • Redelijk verbruik
  • Laag (niet irritant) geluidsniveau

Minpunten

• De afstelling voorpoten zou beter kunnen
  • Snoer is nogal kort

f**k@g**l.com 17-09-2023
Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Wij hebben 17 jaar geleden een zelfde combinatie van Liebherr gekocht beviel prima weer een zelfde gekocht

h**k@z**o.nl 13-09-2023
Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Wij hadden een Liebherr, hetzelfde model met no-frost, helaas is no-frost niet meer verkrijgbaar.
Nu dus weer ouderwets ontdooien en dat na 10 jaar no-frost, vanwaar deze keuze van Liebherr?
Weer terug in de tijd, "toen was geluk heel gewoon", dan maar weer ontdooien.
De keuze kwam door de breedte van de Liebherr, we zaten vast aan 55cm en dan was er geen keuze mogelijk.
Alarmtoon bij te lang openstaan is ook vervallen, jammer.

Kan iemand mij uitleggen waarom deze beslissing ivan Liebherr is genomen

mvgr Frank

j**************@z******* 29-07-2023

Strakke en stille koelvriescombinatie.

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Mooi apparaat, stil en zuinig en strak afgewerkt. De breedte was in dit geval bepalend.

p******@l****** 28-07-2023

Super koelkast

Fijne koelkast.
De hoogte en vorm is uitstekend. Ruim en mooi van binnen. Koelt goed en geeft nauwelijks geluid.
Deze koelkast heeft alles wat je nodig hebt aan een koelkast.

Paul 28-07-2023

Liebherr kwaliteit.

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

We hadden de oude kast 18 jaar in gebruik ( weliswaar een ouder type CU301120 ) en deze begon nu kuren te vertonen. Door deze ervaring hebben we weer dezelfde Liebherr koelkast gekocht, iets moderner uitgerust en hopelijk zuiniger in energiegebruik. We rekenen erop dat deze ook weer 18 jaar meegaat.

Pluspunten

• past in een kast van 60 centimeter
  • goedkoper dan een inbouwmodel

Janmie 27-04-2023

Enige die aan onze wensen voldoet in die prijsklasse

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Ik zocht een vrijstaande koelkast met vriezer die op plek kan staan voor oude inbouwkoelkast en magnetron. Daarnaast flexibiliteit van planken om op elke hoogte te plaatsen. Daar voldoet deze koelkast ruim aan en geen andere in deze prijsklasse voldoet daaraan. Hij is zelfs stiller dan een energiezuiniger koelkast. Flessenrek vind ik niet handig, had er liever een plank voor gehad.

Pluspunten

• flexibiliteit planken
  • mag staan in inbouwkast
  • stil, je hoort hem bijna niet

Minpunten

• flessenrek ipv extra plank

n.v.t. 16-04-2023

Aankoop LIEBHERR koel/vrieskast

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Ik vind het merk LIEBHERR heel goed, mijn vorige was ook een LIEBHERR, ik heb er jarenlang MET plezier gebruik van mogen hebben en gehad, voldoende ruimte en inleg glasplaten/verdeling om spullen mooi verdeeld in te bergen/ruimen. In de deur is het ook goed verdeeld en ruimte zat. De koelkast vriest heel goed en de koelkast is goed koel, de juiste temperatuur.

Kortom "een " fijne koelkast/merk met een mooie indeling.

Annemieke

Pluspunten

• een goede aanwinst
  • juiste hoogte
  • de deur gaat open aan de juiste kant, links
  • dik tevreden
  • vriezer met 3 laden

michael.ingenhoes@gmail.com 29-03-2023
Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Ik heb dit product op de merknaamgekocht en verwachtte voor zo’n €750,- een luxe koelkast te kopen. Dit blijkt een basisonderwijs te zijn zonder enige vorm van luxe. Mijn oude Bosch koelkast had al instellingen boven in, alarm wanneer de deur open staat, led verlichting en was voordeliger. Zeer karige basis koelkast voor een dikke prijs. Maar zonder enige vorm van luxe! Tegenvaller. Het doet het wel met ouderwetse draaiknop maar bij het meten van de temperatuur blijkt ook dat niet te kloppen. Jammer terwijl het een prima merk is maar zwaar overpriced.

Minpunten

• Zeer karige koelkast model en uitvoering 1995
  • Erg duur voor wat hij bied.

Officiële reactie van Liebherr 31-03-2023

Goedemorgen, wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw koel/vriescombinatie. De specificaties van het apparaat staan benoemd op onze website die voor een aankoop opgezocht kunnen worden om teleurstelling te voorkomen. Als er specificaties op staan die niet kloppen dan horen wij dit graag en passen wij dit aan.
Temperatuurmetingen in een koelkast zijn een momentopname. De lucht in een koelkast warmt, in de stilstandperiode van de kast, vrij snel op. Zeker wanneer de deur wordt geopend om de thermometer af te lezen. Daarom moeten temperatuurmetingen altijd plaatsvinden in een glas water. Het water neemt na ongeveer 12 uur in de koelkast te hebben gestaan dezelfde temperatuur aan als de gemiddelde temperatuur van de producten in uw koelkast. Door de thermometer af te lezen terwijl hij nog in het glas water staat, krijgt u een betrouwbare temperatuurmeting. Het glas kunt u het beste in het midden van de glasplaat boven de groenteladen plaatsen. De aldaar gemeten temperatuur moet ongeveer 5°C zijn.

r*****@k********* 08-02-2023

Fijne koel/vries combinatie

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Eerst een koelkast besteld met een grotere diepte, maar deze belemmerde een opberghok deur gedeeltelijk.
Op advies en na een telefoontje met Liebherr hebben we een passende smalle en ondiepere koelkast besteld.
Ondanks dat deze wat smaller en ondieper is voldoet de koel/vries combinatie prima aan onze wensen.

k*************@g******** 07-01-2023

Ruime koelkast van hoge kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

De Liebheer CU 3331 is een ruime koel-vriescombinatie. De indeling is geheel naar eigen inzicht te bepalen (tot op zekere hoogte, want de groenteladen blijven onderin zitten), en zowel het koelgedeelte als het vriesgedeelte is opvallend ruim en toegankelijk.
Het omzetten van de scharnieren van de deur is een eitje, als je de bijgeleverde handleiding volt.
De kast doet geruisloos zijn werk. Kortom - ik ben zeer tevreden.
Is er dan geen enkel puntje van kritiek? Jawel: de verlichting (het lampje zo je wilt) is op halve hoogte aan de zijwand geplaatst, waardoor de artikelen op de bovenste legplank van onder worden belicht. En dat is niet optimaal.

Pluspunten

• Opmerkelijk veel ruimte
  • Geheel naar eigen inzicht in te delen

Minpunten

• Verlichting is te laag geplaatst

r**************@u********* 29-12-2022
Geschreven voor: Liebherr CU 3331

ik heb het product net een dag, ziet er netjes uit, doet wat het moet doen: koelen en invriezen

h*******@h****** 19-12-2022

Liebherr koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Eerder waren we in het bezit van dezelfde koel-vriescombinatie. Na plm. 9 jaar heeft deze het begeven en was helaas niet meer te repareren. In verband met de afmetingen en hebben we toch opnieuw voor hetzelfde model gekozen.

Pluspunten

• ruimte
  • afmetingen

Minpunten

• Dezelfde vriescombinatie heeft het begeven.
  • Kortom: onzekerheid voor de juiste keuze
  • Onduidelijkheid rond energieverbruik

r*********@h********** 16-12-2022

perfecte koelkast

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Koelkast werkt prima en een laag energieverbruik.
Tevens een gunstige prijs.

Pluspunten

• zuinig
  • koelt goed
  • goede inrichting
  • geen geluid bij koelen

Richard en Marga 09-12-2022

Mooie degelijke koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Mooie degelijke koelvriescombinatie. Goed in te delen. Voor ons belangrijk de diepte van de koelvriescombinatie, dat was de reden van de aankoop.

Pluspunten

• Verlichting
  • Indeling

Minpunten

• Nog niet ontdekt

m****************@g******** 06-12-2022

Prima basis koelkast, Liebherr is betrouwbaar.

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

En toen na het installeren begon het genoegen, zo nu kan ik er weer 10 jaar minimaal tegen aan.
Dit omdat Liebherr een kwaliteitsmerk is waar je dus best wat van mag verwachten, mijn vorige Liebherr was ook prima. Hoe minder toeters en bellen zoals bij de meeste merken hoe betrouwbaarder hij is.
Het energie verbreek is wel hoger, maar hij is stil en doet zijn werk. Per maand iets van 7 euro maar dat mag.

cor kaandorp 08-09-2022

eens een Liebherr altijd een liebherr

Geschreven voor: Liebherr CU 3331

Onze vorige Liebherr koel/vries combinatie 2009 was op , ivm ruimte in de keuken weer voor een Liebherr koel/vries combinatie gegaan.
en deze gekocht bij Expert van Geel in Roosendaal

Pluspunten

• ivm de juiste maat konden we zo een nieuwe kopen
  • heeft ons vanaf 2009 altijd veel plezier gedaan
  • veel ruimte

Minpunten

• niet kunnen vinden in de afgelopen 13 jaar
  • die zijn er niet