Whirlpool FFT CM11 8XB BE - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool FFT CM11 8XB BE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

b********@h********** 16-01-2023

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Whirlpool FFT CM11 8XB BE

Binnen 1 jaar printplaat vv omdat het aan knopje niet meer werkte. En nu binnen een week weer hetz3lfde probleem

g*********@h********** 08-06-2022

BCC een prettige en betrouwbare leverancier

Geschreven voor: Whirlpool FFT CM11 8XB BE

De machine moet nog geïnstalleerd worden door de bezorger van BCC. We hebben het volste vertrouwen in dit product dankzij het deskundige advies van de verkoper van BCC DUKENBURG.

Pluspunten

• Practische waterafvoer
  • Gunstig stroom verbruik

Minpunten

• Tot nu toe geen minpunt

Nancy 28-03-2022

Fijne droger!

Geschreven voor: Whirlpool FFT CM11 8XB BE

Was is kurkdroog als hij eruit komt. Makkelijk te bedienen. Grote trommel inhoud. Vind het een fijne droger.

Pluspunten

• grote trommel inhoud
  • makkelijk en duidelijke programma's
  • Droge was die eruit komt

Minpunten

• geen handleiding

Nancy Bakker 11-01-2022

Super slechte service van de fabriek uit

Geschreven voor: Whirlpool FFT CM11 8XB BE

Als ik had geweten dat Whirlpool zo'n slechte service had zou ik hier nooit mijn condensdroger hebben gekocht. Over twee dagen is het twee maanden geleden dat ik mijn ik dacht geweldige droger heb besteld. Maar steeds meer maakt hij heel hard geluid. En met hard bedoel ik heel hard. Er zit echt iets niet goed. Ook word de achterkant behoorlijk heet. Dit is nu gemeld, over anderhalve maand komt er pas een monteur kijken.
Dan denk je dat je een goed merk koopt.... Hierna nooir meer een Whirlpool en ik hoop echt dat onze het nog vol houd tot die tijd. Het verhaal wat ik van iemand anders net heb gelezen dat het apparaat vlam vatte baart mij in mijn situatie nu wel zorgen.
Bedankt Whirlpool voor deze slechte servise.

Pluspunten

• Je kan zien hoe lang hij nog bezig is

Minpunten

• Hij maakt heel veel herrie
  • Hij word achter heel erg heet