Liebherr ICBNd 5153 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICBNd 5153 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

l******@l****** 29-03-2024

Gebruikerservaring na 4 maanden

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Fantastisch mooi apparaat om te zien en om in gebruik te hebben. Wat voornamelijk uitblinkt in het gebruik is de veel langere houdbaarheid. Dit is voor onze huissituatie een echt genot. Ik zou een Liebherr met BioFresh iedereen adviseren.

Pluspunten

• BioFresh
  • NoFrost

Meubelstuk 06-03-2024

Meubelstuk

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Na deskundig advies van de verkoper van Bemmel&Kroon hebben wij de (inbouw) Liebherr Koel/vriescombinatie gekocht. Deze ziet er zo luxe en mooi afgewerkt uit dat je als meubelstuk de deuren wél wil weglaten!

Pluspunten

• luxe
  • mooi afgewerkt
  • 2 fresh air laden

Minpunten

• Het "swipen" van het menu

Theo 31-08-2023

erg goed

duidelijk instelbaar
goede verlichting
bio fresh lades op 0 graden
deuren met gasveren sluiten goed.

p***************@h********** 12-08-2023

Liebherr / BioFresh een verstandige keuze

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

De Liebherr 5153 is niet te vergelijken met de oude koel/ vriescombinatie.
Het begint al met de verlichting, van 1 pitje naar kolomverlichting. Goed zicht op iedere plank, zelfs in het vriesdeel. Sterke deurconstructie met softsluiting. No frost, dus niet meer ontdooien.
BioFresh. 2 grote laden waar groente, vlees, vis langer vers blijft. En verschillende indelingen mogelijk.
We verwachten hier nog lang plezier aan te beleven.

Pluspunten

• BioFresh
  • Deurconstructie met softsluiting
  • Verlichting
  • Koel temperatuur apart in te stellen

Minpunten

• Prijs is niet goedkoop, wel veel gemak

p*********@g******** 25-07-2023

Prima koelkast met uitstekende afwerking

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Liebherr is niet het goedkoopste merk, maar dat zie je er dan ook aan af. De afwerking van deze koel/vriescombinatie is geweldig. Schroeven, bevestigingspunten en scharnieren zijn van hoge kwaliteit. Het omzetten van de deur was ook eenvoudig en zeer goed uitgedacht. Ook het inbouwsysteem is slim en werkt uitstekend.
Met wat handigheid, goed lezen van de handleiding en zorgvuldig werken kan je zelf deze koelkast installeren.

Pluspunten

• Materiaal
  • Afwerking

Minpunten

• Prijs

c*@com 05-07-2023

BIO fresh lades top!

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

In vergelijking met onze oude koelkast ( ook een Liebherr) van 23 jaar oud, is deze koel/vriescombinatie een stuk zuiniger. Ik ben blij met de diepe BIO fresh lades, waar je veel spullen in kwijt kunt. Ze blijven langer vers. Een nadeel van deze koelkast is dat, door de BIO fresh lades, de ruimte in de kastdeur, met name de flessenruimte, een stuk kleiner is geworden. Er hangen nu slechts 3 rekken in de kastdeur. de grote flessen moeten nu in de koelkast geplaatst worden.

Pluspunten

• grote, diepe bio fresh lades
  • lager energieverbruik

Minpunten

• te weinig kastdeurruimte voor de flessen

o*******@z******* 04-05-2023
Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Na zo'n beetje alles te hebben gelezen over koel/vries combinaties ben ik uiteindelijk, na meer als een jaar toch gevallen voor deze prachtige uitvoering van Liebherr te weten de ICBND 5123-20. Alles loopt (geleiderails) zoals het moet en de gebruikte materialen zijn zeer degelijk. Het instellen van de diverse programma's is eenvoudig en de temperaturen in de verschillende compartimenten zijn zeer makkelijk in te stellen.
Het ook niet meer hoeven te ontdooien van de vriezer draagt ook nog eens extra bij aan het energieverbruik.
Alhoewel redelijk aan de prijs denk ik dat wij hier zeker met de extra garantie van Liebherr weer vele jaren plezier van kunnen hebben.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Instellingen
  • Biofresh
  • Verlichting

w**********@k********* 26-04-2023

Zeker een aanrader.

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Mijn keuze voor deze koel-vriescombinatie is gekomen omdat de voorgaande koel-vriescombinatie aan vervanging toe was.
Het is zo gebruikersvriendelijk dat er 2 Bio Fresh lades inzitten, zodat groentes, kaas, e.d. langer behouden blijven en vers.
De koel-vriescombinatie geeft erg veel licht, geeft aan dat de deur te lang openstaat en heeft een mooie indeling. Heeft een modern digitaal display.
Zelfs bij de diepvrieslades heb je verlichting.
Het is een plaatje als je deur opent. Voor mij heb ik een goede keuze gemaakt en 7 jaar garantie.

Pluspunten

• Bio Fresh lades
  • Mooie verlichting
  • Duidelijk Display
  • Mooi eierrek
  • Makkelijk ijsklontjes maken

j***************@g******** 01-03-2023

Zeer goed

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Mooie koel/vries combinatie. Verlichting in koel en vries gedeelte en de de twee 0-graden laden. Een juweeltje in onze nieuwe keuken.

Pluspunten

• Soft close deuren
  • RVS achterwand
  • Light tower

d**************@g******** 02-02-2023

Liebherr is het best

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Onze oude Liebherr vriezer werkt al 25 jaar zonder problemen. Bij de keuze van een koel / vries combinatie voor in ons nieuwe huis was de keuze dan ook niet moeilijk. Weer voor een Liebherr gekozen uiteraard gezien het geringe energieverbruik , de kwaliteit en de uitstraling.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • mooi

Eduard 02-11-2022

Energiezuinig en zeer stil...

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Prachtige, energiezuinige koel-vriescombinatie. Mede gekocht omdat de koelkast zeer stil zou zijn, en dat is deze zeker. De groente- en vleesladen zijn echt een hele verbetering door de temperatuur van nul graden. Producten zijn echt langer houdbaar.

Pluspunten

• stil
  • goed vrij indeelbaar

renate 19-07-2022

Een super koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Groente blijft lang goed houdbaar, waardoor maar één keer per week boodschappen hoef te doen. In het vriesgedeelte zijn de producten snel in te vriezen.

Pluspunten

• verse groenten langer houdbaar
  • vriest snel in

m***********@g******** 12-06-2022

Liebherr Top!

Liebherr Koel-Vriescombinatie.
Uitstekende kwaliteit, goede prijs en prima leverancier

s**************@g******** 19-05-2022

Super !!! Zeker aan te bevelen

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Ik heb voor dit productiekosten omdat het twee 0 graden lades heeft. Super praktisch voor het bewaren van vlees(waren), groenten en fruit. Op deze manier wordt er minder weggegooid. Producten blijven lang (er) vers. Daarnaast heeft deze koelkast nog voldoende ruimte voor de andere producten. Een topper!!!

Pluspunten

• Twee 0 graden lades
  • Voldoende overige ruimten en goede indeling

r******@h********** 04-11-2021

Goede koel/vries combi

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

Heerlijk formaat koelkast met voldoende opbergruimte. De biofresh vakken zijn top. Ook ruime diepvriesvakken. Gemakkelijke bediening.

Pluspunten

• Ruim
  • Licht

Annemieke 17-06-2021

Nul graden, wat een uitkomst!

Geschreven voor: Liebherr ICBNd 5153

De reden voor de aanschaf van deze koelvriescombi is de twee ruime nul graden lades. Alle vlees, groente, kaas etc, blijft echt 2 tot 3 keer zo lang vers en houdbaar. Zelfs zo lang, dat je soms gaat twijfelen of het echt nog wel houdbaar kan zijn na zo'n lange tijd, maar het is toch echt zo! Verder kan je bij de groentela ook nog het vocht reguleren, wat ook echt handig is, want sommige groente geven meer vocht af, maar dat kan je door een klep open te zetten makkelijk oplossen.. Ook niet onbelangrijk, deze koelkast heeft een waarschuwingssysteem als je de deur niet goed sluit en de vriezer beschikt over No Frost, waardoor je nooit meer dat gedoe hebt met allemaal rijp op de producten of bikken op een dikke ijslaag. Zijn er dan ook nog dingen die minder goed zijn aan deze koelkast? Helaas wel, maar voor mij geen probleem omdat ik nog een extra koelkast heb. Het normale koelgedeelte is echt wel beperkt. In de deur kunnen enkele kleine flessen of bijvoorbeeld een pak vla. Een koelkast vol bier of flessen frisdrank gaat hem echt niet worden, dat past gewoon niet. Je kunt nog wat kleine potjes kwijt en dat is het wel zo ongeveer. Ik ben er blij mee en raad hem toch echt aan, ondanks de beperkte ruimte. Als laatste, wel leuk om te weten. Je krijgt er een mooie afsluitbare ijsblokjesbak bij, een eierhouder en twee flinke koelelementen

Pluspunten

• nul graden!
  • no frost

Minpunten

• minimale normale koelruimte voor grote flessen