Liebherr IRBe 5121 Plus BioFresh

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRBe 5121 Plus BioFresh op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h********@k********* 08-04-2024

Kwaliteitsproduct, wat hoger in prijs maar dit vertaald zich in een lange garantie en levensduur.
Levensmiddelen blijven langer houdbaar waardoor je minder verspilling hebt.

b*************@g******** 25-10-2023

Bevalt goed

Het apparaat werkt goed; gekocht bij nieuwe Bulthaup-keuken. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Wel enkele leermomentjes: koolstoffiltertje snel vervangen; aanschaf prijzig. Verhoudingsgewijs klein vriesvak. Voor het overige meer dan tevreden.

Pluspunten

• functioneert goed
  • bio fresh
  • veel ruimte

Minpunten

• koolstoffiltertje snel vervangen en is prijzig
  • verhoudingsgewijs klein vriesvak

Patrick 20-10-2023

prettige, degelijke koelkast

Nu ruim een week in huis, voelt zeer degelijk en is prettig in gebruik. Voldoende opbergruimte, voor zowel de normale koelkast dingen als in de 3 vershoudlades.

Pluspunten

• veel ruimte
  • degelijk

Minpunten

• prijs

a**5@g**l.com 29-09-2023

We waren erg tevreden over onze vorige Liebherr inbouwkoelkast en ook over de vrijstaande diepvrieskast. De koelkast was inmiddels 14 jaar oud en wij wilden uit oogpunt van energieverbruik een nieuwe, soortgelijke koelkast (met bio-fresh). In vergelijking met onze vorige is onze nieuwe koelkast echter een stuk minder van kwaliteit. Het diepvriesvak vormt vanaf de eerste dag dikke ijsdruppels aan de bovenzijde en er staat water tussen de deur en rubbers van het vriesvak. De afwerking is een stuk minimaler, alle randen en hoekjes zijn heel spits en scherp, onderdelen zijn slap en rammelig, glasplaatjes zijn dun en geen safetyglas. De binnenruimte is een stuk kleiner en onhandig in te delen. We vinden het jammer dat we afscheid hebben genomen van onze vorige Liebherr koelkast want de nieuwe koelkast is voor ons beslist geen goede vervanging.

Eduard 20-07-2023

Excellent

Deze koelkaskast met vriesvak werkt zeer goed.
Speciaal de biofress laden.
Ziet er mooi uit.

k********@u********* 17-02-2023

Zeker een aanrader

Deze koelkast is een ideale combinatie van koelen, vriezen en met biofreshladen. Prachtig design en voelt robuust aan. Dit is de tweede keer dat we een Liebherr aansschaffen en zijn zeer tevreden over kwaliteit en duurzaamheid. Een aanrader als inbouwkoelkast.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Kwaliteit

Minpunten

• Iets kleiner als het oude model, maar ruim genoeg

dinietenvoorde@gmail.com 23-11-2022

kwaliteit kost geld, geen kwaliteit kost goud!

wat een geweldig product ben er erg blij mee.

goede kwaliteit en keuze.
kan het aanbevelen om deze te kopen
ook de 3 laden BioFres groente, fruit etc. blijft lang goed.

alleen de lades gaan moeilijk open (even flink aantrekken kreeg ik als advies

gekocht bij Expert Twello en kreeg goed advies

e*******@g******** 22-07-2022

Zeker een aanrader

Prima koelkast ! Boven verwachting hoelang producten in de biofresh goed blijven. Wat een luxe. Prijs kwaliteit is goed. Diepvriesvak kan ook nog veel in. Zeer tevreden.

Pluspunten

• biofresh

PietjeP 21-03-2022

Heel goede koelkast

Mooie vormgeving. Goede referenties. 3 biofresh laden Goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• ruim
  • 3 biofresh lasden

o*************@h********** 11-03-2022

Uitstekende aankoop

Wij zochten een inbouw koelkast met BioFresh laden.Waarom,omdat onze kinderen er ook een hadden gekocht en alles dagen langer vers en mooi eruit blijft zien.Voorkomt verspilling.Onze vorige liebherr ging 18 jaar mee.Je kiest dus voor levensduur en kwaliteit.Het is echt waar.Alles blijft veel langer vers.5 maanden ervaring.

Pluspunten

• Groeten langer vers en vlees ook.
  • Korst van kaas blijft mooi
  • Heel overzichtelijk

Minpunten

• Niet goedkoop

absoluut aanrader 25-12-2021

absoluut een aanrader

Deze inbouwkoelkast is een paar dagen geleden ingebouwd in onze keuken door Rekitchen in Westbroek waar wij goede ervaringen mee hebben. Dit betrof een vervanging van onze Miele koelkast die na een jaar of 10 aan vervanging toe was.
Onze eerste indruk van deze Liebherr koelkast is zeer goed. Het ziet er kwalitatief erg mooi uit, we kunnenh hiermee weer een hele tijd vooruit.
Een puntje van kritiek: De diepte van de kmoelkast is minder dan die van onze Miele; door platliggende flessen kan de deur niet meer sluiten omdat de flessenhals dan tegen het onderste rek in de deur komt. Misschien moeten we even experimenteren met de plaatsing van het legbord of het deurrek. Overigens fantastisch apparaat.

Pluspunten

• zeer stil
  • goede indeling van interieur

Rene 15-11-2021

Top

Super mooie kwaliteits koelkast , met 3 bio fresh lades.
Dit is de Rolls onder de koelkasten .