Liebherr UIK 1510 Comfort

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr UIK 1510 Comfort op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Alex 06-01-2024
Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

Super makkelijk te installeren onderbouw koelkastje. Lekker stil en mooi strak interieur.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Mooi interieur
  • Stil

Minpunten

• Geen soft close

e*********@h********** 23-02-2023
Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

Ik wilde graag een grote koelkast, waar ik alle onderdelen los kan halen om goed schoon te maken. Heel tevreden met dit model.

m*******************@k********* 05-10-2022

zonder nadenken, goede keuze

Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

Wij hebben 2 inbouw koelkasten.Verleden jaar ging 1koelkast met vriesvak kapot, we kochten een Liebherr. Dit jaar ging onze 2de koelkast kapot, we zijn zo tevreden met onze Liebherr koelkast, dat we weer een Liebherr kochten zondervriesvak.

Ze zijn mooi en degelijk afgewerkt, stil, goed energielabel, zuinig in gebruik.

1 -punt, je moet de deur goed vasthouden om te sluiten, want die slaat hard dicht

Minpunten

• der slaat hard dicht

s************@g******** 24-09-2022

Aanrader

Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

Prima produkt. Prima indeling en makkelijk te bedienen. De temperatuur is makkelijk te wijzigen.

Jan-Willem 11-09-2022

top product

Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

Het is een zeer goed product, prettig qua licht en dat een seintje wordt gegeven bij te lang open houden. geluid valt mij iets tegen, had hem stiller verwacht.

Pluspunten

• Licht
  • ruimte

Minpunten

• geluid

Jan-Willem 11-09-2022

Top product

Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

Goed product, prettig om te gebruiken. Hele verbetering in vergelijking met mijn vorige Ikea. Geluid is alleen harder dan ik had verwacht.

Pluspunten

• Indeling
  • licht

Minpunten

• geluid

b*******@h******** 29-06-2022

Betrouwbare ervaring

Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

Is niet onze eerste Liebherr koelkast en hebben het altijd een goede kwaliteit gevonden. Nadeel duur. Tegenvaller was de lange levertijd. Kort na de inbouw een storing. De monteur is dezelfde dag van de melding geweest. Gaan er van uit dat het opgelost is.

Pluspunten

• Temperatuur bewaking

Minpunten

• Duur
  • Lange levertijd

b*************@m*************** 09-05-2022

Ruimtelijke koelkast

Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

Een mooi stevige koelkast, verlichting is helder en een goede ruimtelijke indeling. Prijs- kwaliteit verhouding is het zeker waard.

Pluspunten

• Helder llicht
  • Ruimtelijk ingedeeld
  • Tiptoetsen makkelijk te bedienen

b***********@g******** 14-02-2022

Koeler met verbeterpunten!

Geschreven voor: Liebherr UIK 1510 Comfort

Deze koeler heeft een mooie lichte indeling, met doorzichtige glazen platen. Hij lijkt makkelijk te reinigen.
De inhoud valt ons wat tegen, net als het ontbreken van een tweede kleine vakje aan de binnenkant van de deur. Daar was best ruimte voor (net als bij onze vorige Liebherrkoeler). Wat bijzonder lastig was, was het monteren van de cassettedeur: het montagemateriaal was alleen geschikt voor een massieve deur. Het heeft ons veel tijd, moeite en creativiteit gekost om dit op te lossen.

Het bijgeleverde eierrek is overbodig. Wat voorts mist, is de softclosesluiting. Dit staat wel in de montage handleiding, maar is niet aanwezig.
Kortom, er zijn zeker verbeterpunten. Hopelijk neemt Liebherr ze ter harte!

Pluspunten

• Verlichting
  • Reiniging

Minpunten

• Geen softclose
  • Deurmontage

Officiële reactie van Liebherr 16-02-2022

Gefeliciteerd met de aanschaf van deze koelkast en bedankt voor het delen van uw ervaringen!

Graag reageren wij op een aantal opmerkingen:
- De deur is gezien de beperkte hoogte standaard uitgevoerd met twee deurvakken. Zo is er bijvoorbeeld voldoende hoogte voor flessen. Extra deurvakken zijn eventueel als vervangend onderdeel leverbaar.
- Bij de montage van de deur wordt uitgegaan van een (massieve) deur van minimaal 16 mm en maximaal 19 mm dik, dit staat ook zo in de montagehandleiding. Als hiervan wordt afgeweken kan het zijn dat montagemateriaal niet geschikt is of dat er andere problemen ontstaan.
- De montagehandleiding is van toepassing op meerdere modellen, bepaalde onderdelen zijn niet voor alle modellen van toepassing. De SoftSystem deursluiting is niet standaard voor koelkasten uit onze Comfort-serie. De deur van uw koelkast is er wel op voorbereid, dus het SoftSystem is eventueel als accessoire te bestellen.

Ik wens u nog jarenlang plezier van uw Liebherr koelkast. Mocht u interesse hebben om een extra deurvak of de SoftSystem sluiting te bestellen; hiervoor kunt u contact opnemen met onze afdeling Onderdelen via onderdelen@buram.nl of via 0297-239966.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr