Bethesda Softworks Fallout 4 - Reviews

actie, avontuur
Ontwikkelaar
Bethesda Softworks

Brigitte 22-01-2016 Product maand in bezit

Fallout is het beste spel, als je van survaivel houdt. Je speelt het spel alleen en dat vindt ik fijn. Je kunr echt van alle details genieten.

SpecialK 22-01-2016 Product maand in bezit

Zoals elke Fallout hiervoor, weer lekker heftig en nog weer beter dan de vorige versie. Hier kun je je wel even mee vermaken:)

Q139 17-01-2016 Product half jaar in bezit

De soundtrack is er één die je je echt laat thuisvoelen in de post-apoccolyptische wereld van fallout 4. Toch het deze gevarieerder en prominenter kunnen zijn. Dingen als de gevechtsmuziek die constant "loopt" in plaats van af te wisselen zijn toch wel minpuntjes. Het speelplezier is een 7 omdat ik voor het genre RPG toch echt wat RPG elementen mis, er is character creation en development (perks) maar conversaties zijn bij lange na niet zo geavanceerd als de voorgangen van dit spel: Fallout New Vegas. Wat erg jammer is aangezien de serie ook hieruit zijn kracht putte. De beeldkwaliteit is op zich prima, toch is het zo dat bethesda en haar spellen toe is aan een nieuwe engine. Ook is de game niet georïenteerd op hoge beeldprestaties.