Blizzard Overwatch (Origins Edition) - Reviews

Leeftijdscategorie
12 jaar en ouder
Ontwikkelaar
Blizzard Entertainment

Beoordeling op basis van 1 review

SamuraiPizzaCat 26-05-2016 Product paar dagen in bezit

Toffe arcade shooter van Blizzard

Ik was wat sceptisch over deze game. Blizzard en een shooter. Blizzard probeert overal tussen te komen. Maar ze maken het waar. De game is gewoon echt op kwalitatief hoog niveau afgeleverd. Eindelijk weer eens een game die af is, ipv die halve games met DLC die steeds worden afgeleverd,

Zoek je een lekkere snelle arcade achtige shooter dan is deze game wat voor jou. De afwerk kwaliteit van de game is op niveau Blizzard en dus prachtig. Gameplay is soepel, en de eisen aan de PC niet al te hoog.

De skills per character zijn leuk, en je kunt samen een leuk team vormen om zo leuke tactics uit te proberen. Wel zijn er nog wat balancing issues. Sommige heroes zijn wat OP. Dit zie je vooral terug in de "Play of the game" filmpjes aan het einde van elke ronde. Dit zijn vaak dezelfde heroes.

Verwacht geen CoD, of BF, maar zie het als een leuke game om samen met vrienden leuk te knallen. Ik denk wel dat dit een game is, easy to learn, hard to master. Je moet echt goed samenwerken om een sterk team te kunnen verslaan. Zomaar rondrennen als Rambo heeft dan geen zin.

Anyway, ondanks de pittige prijs, zeker een instabuy!