BK B2108.844

Bekijk alle Pannen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de BK B2108.844 op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

Frans van Tienhoven 09-07-2012

Een maand geleden hapjes pan en wokpan gekocht en alles wat je er in bakt, bakt aan. BK hieromtrent benadert, echter deed het af met een scale van mogelijkheden om het aanbakken te voorkomen. Dit antwoord geeft te kennen dat ze wel degelijk op de hoogte zijn van dit probleem. Dus het advies luidt KOOP GEEN PANNEN VAN BK. zonde van het geld. Tefal meer plezier

Rrrrobert 11-01-2010

Opgelet. Waardeloze pannen. Peperduur maar je hebt er geen donder aan. Eerste paar keer viel het nog mee maar de anti aanbakkwaliteit (daar koop je die pannen voor) neemt zeer snel af. Heb hem slechts een paar keer gebruikt maar ik heb hem uiteindelijk weggegooid. Nogmaals, waardeloze pannen. Ik heb maar weer een paar ouderwetse goedkope pannen met tefallaag gekocht. Daar heb je tenminste een paar jaar probleemloos plezier van.