Tefal Pierre Gagnaire steelpan 16 cm - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Pierre Gagnaire steelpan 16 cm op Kieskeurig.nl.

w**g@h**l.com 26-07-2021

Top kwaliteit

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire steelpan 16 cm

Fijne rvs pan. Handvat wordt niet heet en er lekt ook geen rest water uit het handvat op je kookplaat (zoals bij goedkopere pannen). Wel aan de prijs.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Dikke bodem

Minpunten

Andrej 26-07-2021

Luxe steelpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire steelpan 16 cm

Steelpan die heerlijk in je hand ligt. Hij is gemaakt van echt kwalitatief goed materiaal. Het formaat is perfect. Kookt makkelijk en goed. Ook in de keuken oogt hij heel chique en luxe. De pan is ook nog eens makkelijk schoon te maken.

• Kwaliteit
  • Makkelijk schoon maken

moniquef68 24-07-2021

Hele fijne steelpan.

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire steelpan 16 cm

Mooie degelijke steelpan is vervaardigd van hoogwaardig materiaal is echt een must in elke keuken ik gebruik hem om sausen mee te maken werkt prima sausen branden niet aan en hij kan ook in de oven.
verder is hij ook gemakkelijk om soep of groentes uit blik in op te warmen en natuurlijk om eieren mee te koken echt een handig ding en hij ziet er erg mooi uit.

Pluspunten

• multifunctioneel
  • handzaam
  • kwaliteit

K-vin84 20-07-2021

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire steelpan 16 cm

De pan is erg fijn is gebruik. De pan ligt fijn in de hand en is wat zwaarder dan een gemiddelde pan wat ik zelf juist prettig vind. De pan heeft een fijn formaat en heeft een mooi design. De prijs lijkt aan de hoge kant, maar gezien het product dat je ervoor terugkrijgt de aanschafprijs meer dan waard.

Pluspunten

• design
  • gewicht/handeling

GerardVeldhuijs 14-07-2021

Zeer fijne steelpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire steelpan 16 cm

Dankzij een campagne van the Insiders kon ik deze steelpan testen. De steelpan heb ik nu enige tijd in gebruik en ik moet zeggen dat deze mij goed bevalt . De maat van de pan is voor het bereiden van sauzen perfect, niet te groot en niet te klein. Een fijne maat die op goed bruikbaar is ook op het kleinste gas. De steelpan is gemaakt van duurzaam materiaal en kan dus jaren mee. Omdat ik deze veel gebruik voor het bereiden van sauzen ben ik blij dat ik mijn ijzeren garde gewoon kan gebruiken, de bodem is zeer hard en de garde veroorzaakt totaal geen krassen.
Over het design kan ik alleen maar zeggen dat ik de pan heel mooi vind, maar gelukkig is deze in gebruik ook heel fijn, zo ligt de greep heel prettig in de hand.
Dat de pan dan ook nog eens geschikt is voor gebruik in de oven vind ik zeker een toegevoegde waarde.
Kortom een zeer fijne steelpan.

Pluspunten

• duurzaam
  • greep houdt prettig vast
  • mooie maat, niet té groot

Ela23a 11-07-2021
  • Product gekregen

Fijne steelpan

Geschreven voor: Tefal Pierre Gagnaire steelpan 16 cm

Ik ben erg blij mee met de Tefal Gagnaire steelpan. De pan is makkelijk in gebruik en is van RVS. De pan is wat aan de zwaardere kant. Maar het design is mooi.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • RVS