Tefal G26806 Performance koekenpan 28 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G26806 Performance koekenpan 28 cm op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Handora 08-05-2021

Prima pan!

Wij hebben deze pan en de wokpan gekregen om te testen via Insiders.
Wat ons opviel is dat de pan wat zwaarder is dan onze eigen koekenpannen (Tefal en BK). Ze voelen daardoor ook wel gelijk degelijker aan. Ook viel op dat de binnenlaag iets ruwer aanvoelt dan onze andere pannen. Maar toch bakken ze erg prettig. Ook onze glas-met-siliconen deksel van de Lidl past hier prima op, terwijl die op onze andere pannen eigenlijk net te klein is dus steeds in de pan zakte.
De anti-aanbaklaag voldoet prima: het is ons niet geluk iets aan te laten branden. :-)
We hebben ze niet in de vaatwasser gedaan, omdat er in de gebruiksaanwijzing staat dat het beter is om ze met de hand te wassen. Dit gaat overigens prima, ze worden eenvoudig schoon; en het scheelt een hoop ruimte in de vaatwasser.
Al met al twee zeer prettige pannen!

Pluspunten

• Degelijk
  • Fijn om te gebruiken

Minpunten

• Net wat zwaarder dan sommige andere pannen

m****************@g******** 06-05-2021
  • Product gekregen

Goede degelijke pan

Hele fijne pan sinds ik hem gebruik. Er blijft niks plakken aan de pan en bij eerste gebruik pannenkoeken gemaakt en geneen is er mislukt.

m********************@h********** 06-05-2021

Lekker bakken!

Heerlijke koekenpan die ik nu een aantal weken in bezet heb. Het is een grote pan, dus ideaal om lekker veel stukken vlees tegelijkertijd te kunnen bakken. De pan warmt snel op en haal goede resultaten met zowel biefstuk als kip op inductie. Altijd wel even opletten dat je met inductie niet te hard gaat. De thermo Signal geeft goed aan wanneer je kunt beginnen. Een hele fijn pan en zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot formaat
  • Goede bakresultaten

milusca 03-05-2021

Top koekenpan

Ik mocht deze pan testen van theinsiders.nl een erg fijne pan ligt lekker in de hand goed stevig echt kwaliteit. Je kan duidelijk zien of de pan heet genoeg is,Met de rode Thermo-Spot in het midden van de pan weet je precies wanneer de pan de juiste baktemperatuur heeft bereikt,
door de antiaanbaklaag brand niks aan. De pan is ruim genoeg om in te bakken. Ik beveel iedereen deze pan aan.

Pluspunten

• Voor elke dag gezond en makkelijk koken

Anna MUAH 03-05-2021

Mega fijne pan!

Wow deze pan is echt mega fijn!! Het eten glijd er doorheen en je hebt nauwelijks olie nodig, echt een aanrader. Wordt wel wat langzamer warm dan mijn andere pannen maar dat is niet erg.

Pluspunten

• hele goede anti aanbaklaag
  • niet te zwaar

Minpunten

• geen

Marjolein van den Booren 02-05-2021

Fijne inductiepan

Deze pan is zoveel lichter dan mijn andere inductie koekenpannen. En ook het Thermo-Signal is een fijn hulpmiddel om te weten wanneer de pan warm genoeg is voor gebruik. Afwassen heeft de voorkeur, dat vind ik jammer. Door artrose doen mijn handen pijn dus ik doe ze toch in de vaatwasser.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • Thermo-Signal

Minpunten

• niet in de vaatwasser

Amanda 01-05-2021

Mooie grote pan, met indicatie stip

Ik vind het een ontzettende fijne pan, hij is makkelijk schoon te maken, bakt goed en ik vind het heel fijn dat er een indicatie op zit wanneer de pan heet is dan zie je dit in de pan in de rode stip. Een echte aanrader. Hiervoor had ik een wat oudere pan, je merkt echt dat het vlees malser is en egaler bruin.

Pluspunten

• mooie pan
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen

Ashja31 29-04-2021

Fijne koekenpan

Via the insiders mocht ik deze pan testen. Wat een genot om in te koken. Goede omvang, ligt fijn in de hand. Super makkelijk schoon te maken. Wachten tot de zandloper is verdwenen en dan is de pan op de juiste temperatuur. Ik wou dat ik hem eerder had ontdekt !

Pluspunten

• Goede omvang
  • Ligt lekker in de hand
  • Niet te zwaar
  • Makkelijk schoon te maken

Nientje 29-04-2021

Erg fijne pan!!

Wat een fijne pan! Makkelijk schoon te maken en niets kleeft aan de bodem! Fijne aankoop!

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Niets blijft kleven

Minpunten

• Je blijft bakken :)

Dechkina 24-04-2021

DOET WAT WORDT BELOOFD !!!

Zeer degelijke pan wat doet wat die beloofd ! Wordt gelijkmatig warm en gaar. Ziet er kwalitatief zeer goed uit. De nieuwe laag werkt super en is snel schoon te krijgen! Absolute topper!

Pluspunten

• Wordt gelijkmatig warm
  • ziet er degelijk uit
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Tikkend geluid bij verwarmen

Debbie 23-04-2021

Degelijke pan met goed oppervlak

Super fijne pan met een groot oppervlak. Werkt erg fijn. Daarnaast een goede anti aanbaklaag, waardoor hij zo weer schoon is.

Pluspunten

• groot bakoppervlak
  • goede anti aanbaklaag
  • Stevige pan

The-hague-angel 23-04-2021

Ideale koekenpan

Wat een ontzettend fijne pan! Al mijn gerechten bakken niet aan en door de thermo indicator weet ik precies wanneer mijn pan klaar is voor gebruiken. Na het koken in een handomdraai schoon te maken. Tikte bij de eerste keer gebruik wel, zal de nieuwigheid zijn :-)

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Thermo indicator
  • Schoonmaak gemak

Carina 22-04-2021

mooie koekenpan met thermospot extra speciaal voor inductie

fijne pan, ligt stevig in de hand bij het oppakken en bakt echt niet aan.
met de speciale technologie voor inductie wil ik deze pan nog eens extra aanraden, het werkt echt.
De warmte verdeeld snel en hij is snel op temperatuur te zien aan de rode stip.
Ik vind hem ook mooi, mocht je je pannen graag ophangen in je keuken is dit een juweeltje om daar tussen te hangen.
de maat is voor mij prettig, zo passen er meerder pannen goed naast elkaar op de inductie plaat.

Pluspunten

• ligt fijn in de hand.
  • robuust
  • de rode stip

Minpunten

• geen

Vakantie 21-04-2021

Tefal koekenpan performance

Een fantastische koekenpan ! Werkt perfect met maar weinig bakboter Ook het schoonmaken na het gebruik is heel makkelijk en snel

Pluspunten

• Snel warm
  • Weinig bakboter nodig

julia1996 21-04-2021

Super fijne pan

Deze pan heb ik nu twee weken in gebruikt en ik ben helemaal verkocht! Door de warmte-indicatie weet je precies wanneer je de pan kunt gaan gebruiken. Wat mij vooral opvalt is dat de warmteverdeling in de pan perfect is. Voorheen waren de randen in de pan vaak minder heet, waardoor je je eten echt in het midden moest leggen. Met deze pan is het overal heet en is koken nog leuker geworden. Het design van de pan is ook prachtig en de pan is gemakkelijk schoon te maken. Als de pan het over een aantal maanden nog steeds zo goed doet, wordt dit mijn favoriete pan!

Pluspunten

• Warmteverdeling is perfect
  • Warmte-indicatie

Msmitm 19-04-2021

Fijne, stevige en betrouwbare pan

Een hele fijne pan! Ik ben vooral fan van het uiterlijk: mooi zwart en strak. Het gebruik is ook fijn: de antiaanbaklaag is heel fijn natuurlijk. En er zit een indicator in de vorm van een zandloper in. Als je de pan op het vuur zet, wordt de zandloper langzaamaan rood. Wanneer je de zandloper niet meer (goed) ziet, is de temperatuur van de pan goed. Heel handig: je kunt meteen goed aan de slag! En als je klaar bent, komt het schoonmaken en ook dat gaat prima. Makkelijk te wassen, zelfs in de vaatwasser. Dat wordt afgeraden trouwens, dus niet te vaak doen. Als ik een aandachtspunt mag noemen is dat alleen het gewicht van de pan. Hij is vrij zwaar. Verder heel blij mee! We hebben al een hoop lekkers op tafel gezet!

Pluspunten

• Timer voor perfecte warmte pan
  • Anti aanbak laag

Minpunten

• Vrij zwaar

Sheil.a 19-04-2021

Performance koekenpan

Ik mocht de Excellence koekenpan uitproberen. Een hele fijne pan met een goede anti-aanbak laag en daardoor ook heel makkelijk schoon te maken, want er koekt niets aan. De eerste keer meteen pannenkoeken met spek en kaas gebakken en wat een verschil met mijn oude pannen! Je hoeft bijna geen vet te gebruiken. Ik ben er super blij mee!

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Snel schoon

qualitymanager 17-04-2021

Mooie koekenpan

Het is een heel mooie pan die vooral erg gebruiksvriendelijk is. Het werkt perfect, zodra de zandloper verdwenen is, is de pan op temperatuur en kun je gaan bakken. Het bakt absoluut niet aan! Ben dan ook heel erg tevreden over deze pan.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • is gemakkelijk hanteerbaar
  • Snel schoon te krijgen
  • Bakt niet aan!

Moosiej 16-04-2021

Fijne koekenpan

Ik mocht deze pan testen. Wat een ontzettend fijne pan is dit. Hij ligt lekker in de hand, lekker stevig. Je voelt absoluut dat dit kwaliteit is. Met de rode stip in de pan kun je duidelijk zien of de pan heet genoeg is. Zodra deze veranderd weet je dat de pan heet genoeg is om er in te gaan bakken.
Het mooie is dat alles wat je erin bakt niet gaat aanbranden door de antiaanbaklaag. De pan is groot genoeg om er van alles in te koken/wokken.
Ik beveel deze pan zeker aan. Een goede aankoop en het kookt fantastisch.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit
  • Handig

Kellesss 16-04-2021
  • Product gekregen

Geweldige kwaliteit

Wat een fijne pan, hij overtreft echt onze verwachtingen. Hij geeft goed aan wanneer hij op temperatuur is, wat ideaal is bij het bakken van vlees.
Ook de anti-aanbaklaag is fijn, zelfs na veelvuldig gebruik de afgelopen dagen is het nog niet aangetast.

Pluspunten

• goede anti-aanbaklaag
  • Stevige pan