Siemens CS858GRS6

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CS858GRS6 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Marjan 28-10-2018

Fantastische Siemens Stoomoven

Geschreven voor: Siemens CS858GRS6

Deze stoomoven blijkt een fantastisch aanvullend en inmiddels onmisbaar apparaat in onze keuken!
De bediening is erg eenvoudig en d.m.v. de aangegeven mogelijkheden een feestje om mee te koken én om mee te bakken.
Door het stomen weet je precies hoe lang het duurt en hebben wij geen last meer van overkokende pannen op het fornuis. Het gestoomde is veel intenser van smaak en ook het schoonmaken c.q. uitnemen van het apparaat is een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen
  • Duidelijke display
  • Niet alleen om mee te stomen
  • Vele mogelijkheden
  • Een ware aanvulling

Minpunten

• N.v.t.

Heller 04-02-2018

Makkelijk in gebruik met veel ruimte

Geschreven voor: Siemens CS858GRS6

We hebben zowel de oven met WiFi als de stoomoven gekocht beide op advies van een chef kok uit de familie. Beide apparaten zijn makkelijk in gebruik en hebben tal van mogelijkheden. Mijn man en ik staan graag in de keuken en zijn erg blij met deze keuze. Veel ruimte waardoor er makkelijk grotere ovenschalen inpassen.
Je hoort ze nagenoeg niet als ze aanstaan.
Het enige wat nog jammer is, is dat er nog geen kookboek of handleiding bestaat omtrent het maken van gerechten met de stoomoven. Het is zelf nog wat uit proberen.

stoomoven 23-02-2017

groot scher en uitstraling

Geschreven voor: Siemens CS858GRS6

de uitstraling met groot scherm,homeConnect,vriendelijk in gebruik,de indeling beviel mij bij dit apparaat

Pluspunten

• groot scherm
  • home Connect
  • uitstraling
  • bediening

Minpunten

• geen water aansluiting aanwezig

Duindam 24-09-2016

Stoomoven

Geschreven voor: Siemens CS858GRS6

De stoomoven van Siemens is echt top! Het stomen gaat erg makkelijk en is zoveel lekkerder dan wanneer je groente, vis of vlees kookt of bakt! Bediening is erg makkelijk en fijn. Maaltijden verwarmen dmv regeneren gaat ook erg goed en de smaak blijft goed behouden! Kortom, wij willen nooit meer anders!

Pluspunten

• Heerlijke maaltijden
  • makkelijke bediening

Minpunten

• je wil nooit meer anders