Oral-B Sensi Ultrathin Opzetborstels Voor Elektrische Tandenborstels X2 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B Sensi Ultrathin Opzetborstels Voor Elektrische Tandenborstels X2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

RonvdH 16-01-2019

Deze borsteltjes poetsen fijner en zachter dan de normale borsteltjes. Tevens heb ik na 2 weken minder last van mijn tandvlees. Ook voelen ze echt schoon aan en het tandplak is zo goed als verdwenen, prima product. Wel heb ik het idee dat ze iets sneller slijten dan de gewone meegeleverde borsteltjes. Deze borsteltjes heb ik cadeau gekregen om te testen. Met de zachte haren kun je prima alle plekjes en ook tussen je tanden goed bereiken.

Pluspunten

• Fijn om mee te poetsen
  • Goed om tandplak te verwijderen

Minpunten

• Gaan iets minder lang mee dan gewone

PM 03-12-2018

Zachter borstel in gebruik, poetst goed

Ik heb sinds een tijdje een nieuwe oral-b tandenborstel, met daarbij de bijbehorende borstels. Wat me opviel is dat deze veel harder lijken dan bij mijn oude oral-b. Ik denk dat het zo voelt omdat de bewegingen heftiger zijn dan van de oude met versleten batterij. Dus nu poets ik met de 'Sensi Ultra Thin', deze heb ik gratis ter test gekregen. De borstel bevalt goed en volgens de beschrijving poets hij net zo goed als andere types, aanrader.

Pluspunten

• Zachter borstel
  • Slijtage indicator

Minpunten

• Weet nog niet hoe lang hij mee gaat

Richard 21-11-2018

Zachte borstels

Ik heb deze borstels op mijn oude (goedkope) oral-b tandenborstel uitgeprobeerd, en later op mijn nieuwe Oral-B Smart D36 7000. De opzetstukken passen op elke elektrische Oral-B tandenborstel.
De borstels zijn extra zacht, dus goed voor het tandvlees EN poetsen ook mijn tanden goed schoon. Deze combinatie heb ik nog niet eerder gevonden.
Ik heb deze opzetborstels gratis gekregen om te testen.

Pluspunten

• Zachte borstels

PH 20-11-2018

Erg fijne borstels

al jaren de normale borstels van Oral-b gebruikt en nu heb ik deze gratis gekregen om te testen.

Als je ze uit de verpakking haalt dan verwacht je dat ze minder zijn omdat ze wel zachter zijn dan de normale maar door de dunne haartjes kom je echt beter tussen het tandvlees en het verwijderd je tandplak beter.

Ik zal deze zeker vaker gebruiken.

Pluspunten

• Voelt zacht aan

Jonathan Mos 01-11-2018

Fijne Borstels

Aangezien ik gevoelige tanden en snel bloedend tandvlees heb ben ik op zoek gegaan naar borstels waar mijn tandvlees niet van gaat bloeden en die goed zijn voor mijn tanden.
Deze borstels maken je tanden zeer goed schoon, en mijn tandvlees gaat er niet van bloeden.
De borstels zijn individueel verpakt wat ik een pluspunt vindt tegenover ander merk borstels.
Deze borstels heb ik gratis gekregen waar ik heel blij mee ben, al met al fijne borstels voor veel poets plezier!

Pluspunten

• Goed voor de tanden
  • Per stuk verpakt

Minpunten

• geen kunnen ontdekken

Nikita R 20-09-2018

Prima opzetborstels

Aangezien ik vaak gaatjes heb etc., heb ik ervoor gekozen om het vanaf nu echt goed te gaan doen. Daarom ben ik extra blij dat ik deze kopjes gratis gekregen heb, want ze zijn super. De haartjes van de borstel komen netjes tussen het spalkje wat ik achter mijn tanden heb. Er zitten ook verschillende kleuren ringetjes bij, zodat je de kopjes per persoon kunt gebruiken en onderscheiden.

Iris 05-09-2018

Super!

De Oral-B SENSI UltraThin zijn fijne zachte borstels, doen geen pijn in de mond en maken goed schoon. Ik heb deze opzet borstels gratis gekregen om te testen en ze bevallen mij prima!
Na gebruik voelen mijn tanden echt super schoon aan en sinds ik ze gebruik heb ik geen last meer gehad van ontstoken tandvlees.