Oral-B CrossAction Opzetborstels, Verpakking Van 3 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Oral-B CrossAction Opzetborstels, Verpakking Van 3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Meijer, J 03-10-2018

Tijd voor een tandenborstel festijn! Een andere variant dan de “gewone” opzetborstels dit keer. De Crossaction opzetborstels zijn erg fijn in gebruik. Normaal gebruik ik de gewone opzetborstels van Oral-B. Je merkt duidelijk het verschil met de “gewone” opzetborstels, al zijn deze ook erg fijn in gebruik. Frisheid geniet je door het hardere gedeelte middenin de opzetborstel. De borstel is erg fijn waardoor je de bewegingen nauwelijks voelt, erg fijn. Erg fijn dat ik deze crossaction opzetborstels heb mogen testen. Heel handig is dat er een gekleurd ringetje op de borstels zitten.

Pluspunten

• Prijs
  • Whitening
  • Duurzaamheid

Jannemieke 24-09-2018

Fijne opzetborstels! Ik vergeet nog wel eens om de opzetborstels na een paar maanden te vervangen, dus ik was blij dat ik een extra setje kreeg bij de Genius 10000 N. De borstels zijn zeer fijn in gebruik en doen geen pijn bij het poetsen. Heel handig is dat er een gekleurd ringetje op de borstels zit. Ik heb ze gekregen om te mogen testen.

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Prijs

Yannick B 20-09-2018
  • Product gekregen

Prima borstels, maar erg aan de prijs

Bijna iedereen vervangt de opzetborstel niet vaak genoeg (ikzelf ook niet). Bij de optie om een tandenborstel te testen heb ik ook deze opzetborstels gekregen. Deze tandenborstels doen wat ze moeten doen. Ze geven na gebruik een schoon gevoel. Helaas komt dit wel met een behoorlijk hoge prijs. Handige toevoeging is het herkenbaar maken van de borstels door een gekleurd plastic ringetje.

Pluspunten

• Schoon gevoel

Minpunten

• Duur