Fujifilm FUJINON XF35mm F2.0 R WR - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm FUJINON XF35mm F2.0 R WR op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

BvdB 19-07-2020

Fuji 35mm

Fijne kleine 35mm lens (omgerekend ongeveer een 50mm). Erg scherp, snelle focus, op F2 zie je zo nu en dan wel wat lens foutjes als blauwe/ groene randjes maar is prima weg te halen in de nabewerking en velen zullen zich hier niet eens aan storen.

De lens is zoals ik al zei lekker klein, licht maar voelt solide aan evenals de 23mm f2 variant.

Heb beide lenzen gekocht bij kamera express en gebruik ze op mijn Fuji x-pro2.

Pluspunten

• Klein
  • Solide
  • Goede beeldkwaliteit

Minpunten

• Soms klein lens foutje
  • Klassieke zonnekap moest los gekocht worden

Jostheboss 11-07-2019

mooi compact lensje

gewoon fotograferen met een primelens en dan wel ouderwets met een 50 mm (kropfactor), het brandpunt dat het meest overeenkomt met het menselijk oog.

Pluspunten

• water en stofdicht
  • mooi bokeh
  • compact
  • metaal, voelt kwalitatief goed aan
  • diafragmaring

Anne 10-06-2019

Compacte en mooie lens

Compacte en mooie lens met een snelle en stille AF. En heel belangrijk de scherpte in het midden en de bokeh zijn erg goed. Fijn ook dat hij weerbestendig is. Dus in combinatie met de Fuji X-T3 ideale combinatie.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Stille AF
  • Mooi scherp in het midden
  • Weerbestendig