Sony SEL55210 - Reviews

Lensvatting
Sony E
Filtermaat
49 mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Sony SEL55210 op Kieskeurig.nl.

Hemmo Hoving 28-10-2018

Zeer goed

Geschreven voor: Sony SEL55210

Ik heb deze zoomlens nog niet zo lang , maar ik heb er al een flink aantal architectuurdetail foto's meegemaakt. Ik ben zeer tevreden over lichtsterkte (zeker gezien het zoom bereik) door het handmatig in/uit zoomen is er geen zoom creep , bij zwart wit (gebruik voor bovengenoemde fotografie) zeer goed contrast , goede scherpte en laat de lens zeer veel detail zien......UITERMATE TEVREDEN over lens en prijs /kwaliteit verhouding. Voor de serieuze hobby fotograaf zeer aan te bevelen , ook omdat de lens bij de vaak bij systeem camera's meegekochte/geleverde 16-50mm mooi aansluit.

Pluspunten

• Lees review

Minpunten

• Voor mij geen

Marcel 12-08-2018

fantastisch voor de veeleisende en verwende fotograaf

Geschreven voor: Sony SEL55210

Ik heb mijzelf voor een once in a lifetime event een Sony A6000 cadeau gedaan omdat dit toestelletje klein was en een zeer hoge kwaliteit zou leveren. Bij de set zaten ook nog een 25-50 mm en een 55-210 mm zoom lens. Dat alles voor de prijs die ik 13 jaar geleden voor alleen een semi professionele body betaalde. Omdat ik sinds 1978 enorm veel gefotografeerd heb, heb ik veel ervaring en stel ik hele hoge eisen. De set stelde mij echt in geen enkel opzicht teleur. Werkelijk een super aanrader.

Pluspunten

• klein
  • zeer hoge kwaliteit
  • gemakkelijk te bedienen
  • voor wie echt verwend wil worden
  • heel veel mogelijkheden

Minpunten

• korte batterijduur
  • wat lastiger compleet handmatig te bedienen

Muriel 22-07-2018

Lens Sony 55-210mm

Geschreven voor: Sony SEL55210

Wij waren Canon fans maar nu zijn we in goed advies bij Kamera-express alle mogelijkheden en toepassingen op een rij gaan zetten. Deze lens past perfect bij onze wens om mooie landschapsfoto's op vakantie te maken en een niet te grote fototas mee te nemen. We zijn beginners+ en met de gratis online fotocursus van Kamera-express hebben we inmiddels technieken kunnen verfijnen. De lens maakt werkelijk prachtige foto's, is niet zwaar en vergeleken met andere lenzen regel geprijsd.

Pluspunten

• gewicht
  • kwaliteit
  • uitstraling

Minpunten

• geen touwtje aan het lenskapje

Anita 17-07-2018

Kwaliteit, compact, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Sony SEL55210

Mooie compacte lens, groot bereik, goede kwaliteit, gebruiksvriendelijk, goede kwaliteit, heel tevreden mee.

Sam 12-12-2017

Fijne lens

Geschreven voor: Sony SEL55210

Zelf heb ik nog niet veel ervaring met fotograferen, maar na enige research leek mij dit een goede lens om mee te beginnen. Dit blijkt te kloppen, want ik ben zeer tevreden.
Het enige waar ik even aan moet wennen is de grote van de lens. Ik gebruik deze op mijn camera: Sony A5000 en het is even oefenen met hoe ik de camera het beste kan vasthouden omdat de lens best groot en zwaar is in vergelijking met de camera.

Pluspunten

• Groot zoombereik
  • Makkelijk op camera te plaatsen

Minpunten

• Toch best een grote lens