Sitecom LN-118 - Reviews

Overdrachtssnelheid
200 Mbit/s

8,9

rien-naalden 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastische switch, recht uit de doos inpluggen en het werkt uitstekend! Nagenoeg dezelfde snelheid als zonder switch bij Speedtest.

Keesnoor 17-01-2016 Product paar dagen in bezit

Gisteren is de hub binnengekomen.
Ik heb hem meteen aangesloten en alles werkt perfect.
Zoals in de meeste beoordelingen al gezegd is, het doet wat het moet doen.

DirkV 15-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Is recht toe recht aan product. Stekkertjes erin, stroom erop en het werkt prima. Doet precies wat het doen moet: meerdere internetaansluitingen werken er perfect op. En nog 10 jaar garantie toe!

Leon 17-11-2015 Product paar dagen in bezit

Gekocht op advies van een monteur, nadat we geen internet meer hadden. Onze router voldeed niet meer. Dit apparaat was voor ons leken goed aan te sluiten. We zijn erg blij met de aanmerkelijk verbeterde toegang tot internet. Kortom, het is een gebruiksvriendelijke switsch voor je netwerk. Het aansluiten gaat heel makkelijk. De kwaliteit van het netwerk is erg verbeterd. Hij doet wat ie moet doen!

Irene 25-10-2015 Product paar dagen in bezit

het is een fantastisch product en heel simpel te installeren.. ff kabels inpluggen en hij doet t perfect

BramS 16-10-2015 Product paar dagen in bezit

Wat een heerlijk ding. Omdat ik in mijn kamertje maar één netwerkaansluiting heb, was mijn 2e computer jaren via WiFi aangesloten. Bereik niet geweldig en nu met deze Sitecom Switch loopt alles als een speer. Ook mijn 2 printers via deze Switch aangesloten, helemaal top. Een geweldig apparaat en nog bijna voor niks ook!

Gergith 12-06-2015 Product paar weken in bezit

Een goed product om het aantal poorten op mijn router uit te breiden. Werkt zonder problemen en dus heel tevreden.

tangasierra 24-05-2015 Product jaar of meer in bezit

goedkope en goede switch doet het goed tot snelheden tot 100 mb heb nu 200 mb van ziggo kom met de switch op 87mb uit zonder de switch op 205 dus zal moeten kijken voor een 1000 mb switch de kwaliteit is prima heb hem denk al een jaar of 6.

J vdB 21-11-2014 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden over deze eenvoudige switch waarmee ik meerdere digitale decoders kan aansluiten, en die daarbij ook nog energie besparend is.

Anoniem 21-11-2014 Product paar weken in bezit

Het is een eenvoudige switch waarmee ik wel perfect meerdere digitale decoders kan aansluiten. En dan ook nog energie besparend.