Icidu Draadloze mini USB Adapter 300N - Reviews

Ondersteunde max. snelheid
300 Mbit/s
Kleuren
wit

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Walter1016 26-06-2013 Product maand in bezit

Omdat m'n oude Medion-laptop na installatie van Windows 7 geen verbinding met de router wilde maken dit adaptertje aangeschaft. Na installatie een moeizaam begin. De verbinding kwam vaak traag tot stand en/of werd al snel weer om onduidelijke redenen verbroken. Inmiddels werkt het wel goed. Verbinding maken verloopt weliswaar minder snel dan bij m'n moderne netbook met ingebouwde adapter, maar even wat meer geduld en hij doet het. En het is een mooi klein dingetje. Ik heb gezien dat er nog kleinere te krijgen zijn en als die goed werken is het nog beter, want zo'n uitstekend adaptertje is natuurlijk kwetsbaar als je niet voorzichtig bent en je veel met je laptop loopt te slepen. Overigens werkt de ingebouwde adapter van de meeste laptops natuurlijk correct en heb je helemaal geen losse adapter nodig. Maar je kunt er natuurlijk ook een desktop die ver weg staat van de router mee uitrusten.