TomTom GO PROFESSIONAL 6250 - Reviews

Kaarten
West-Europa
Resolutie
800 x 480 pixels

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de TomTom GO PROFESSIONAL 6250 op Kieskeurig.nl.

4,7

Raimond Lucker 22-05-2019

Even zoeken hoe tomtom app werkt

Geschreven voor: TomTom GO PROFESSIONAL 6250

enkele maanden deed het apparaat het uitstekend, opeens viel het beeld uit, of schakelde hij uit, en her-startte zich zelf. apparaat opgestuurd. niets kunnen vinden volgens TOMTOM.
Probleem bleef. nog eens opgestuurd. ander apparaat terug gekregen. leg hem aan de stroom om te updaten. en binnen een paar minuten 8 X beeld even weg of totaal opnieuw automatisch opstarten. Weer gebeld. ZEER onvriendelijke klantenservice. en erg irritante viool muziek.
Heb vriendelijk gevraagd of dit bekend is bij dit apparaat. waarna ze best agressief zij dat Tom-Tom alleen goede producten maakt. zou anders een ander product willen of geld terug.
Maar dat ging helemaal niet.

Hendrik 30-11-2019

Bij mij hetzelfde probleem. Inmiddels heb ik al 3x een TomTom 6250 ontvangen. Ook de laatste gaat terug naar de leverancier en krijg ik mijn geld terug. De eerste 2 apparaten zijn meerdere keren opgestuurd naar TomTom via de leverancier. En verder dan een "we kunnen het probleem niet reproduceren en hebben het systeem gereset" komen ze niet. NIets dan lof over Coolblue die mij iedere keer vriendelijk en correct te woord staat en nu het geld terug gaat storten.

Helaas blijkt de 6250 van TomTom niet goed te werken. Want de 3e die ik dus vandaag nieuw uit de verpakking haalde start direct na een kaartupdate en 2 kleinere updates inderdaad ook weer binnen 1 minuut opnieuw op. Dit is geen incident meer. Jammer dat TomTom hier niet serieus op ingaat. Was tot nu toe altijd tevreden over hun navigatie systemen en ben eigenlijk geen Garmin man, maar je wordt nu door TomTom helaas wel die kant opgestuurd.

Hendrik 30-11-2019

Trucknavigatie die het net niet is (helaas)

Geschreven voor: TomTom GO PROFESSIONAL 6250

In april van 2019 heb ik na goed onderzoek de TomTom trucknavigatie 6250 aangeschaft. In het begin was ik tevreden over dit product. Het was niet het snelste systeem, maar zoals altijd best wel gebruiksvriendelijk en met vele mogelijkheden.

Helaas begon op vrij snel na aanschaf het systeem af en toe spontaan opnieuw op te starten. Het navigatiesysteem werd via de verkoper ter beoordeling naar TomTom gezonden. Helaas komen ze niet verder dan een systeem reset en "we kunnen het probleem niet reproduceren". Ook na het terugsturen bleef het probleem en wederom opgezonden. Een nieuw apparaat werd mij weer opgestuurd en ook nu bleef het een tijdje goed werken, maar hetzelfde probleem keerde helaas terug. Dit apparaat is nog 2 maal terug gezonden en deze week kreeg ik wederom een nieuwe TomTom.

Uit de verpakking gehaald en een kaartupdate en twee kleinere updates doorgevoerd. Maar vanaf het begin bleef deze TomTom zich binnen een minuut opnieuw opstarten. Helemaal klaar hiermee heb ik de leverancier opgebeld en medegedeeld dat ook deze terug komt en dat ik mijn geld terug wil. Totaal geen probleem en inmiddels is het product weer ingepakt en retour gezonden.

Het probleem van opnieuw opstarten heb ik nu van meerdere mensen gehoord, dus dit is geen incident. Mijns inziens is in ieder geval de chip die in de 6250 zit te krap bemeten voor de prestaties die het moet leveren.

Ik hoop echt dat TomTom met een oplossing komt, anders ben ik toch echt aangewezen op een systeem van een ander merk.

Ik kan dit product helaas niet aanbevelen en raad zelfs aan om deze niet aan te schaffen.

Pluspunten

• lifetime kaart updates en flitsservice
  • mooi duidelijk en groot scherm
  • updates via wifi en niet via een usb-kabel
  • ingebouwde simkaart (life traffic/flits)

Minpunten

• start steeds opnieuw op
  • ontzettend traag
  • geen opbergcase bijgeleverd

Marthijn 28-10-2019

Duidelijke Navigatie

Geschreven voor: TomTom GO PROFESSIONAL 6250

Duidelijke Navigatie voor in de vrachtwagen, Is niet super snel als je een adres invoert, maar als je het via de bijbehorende app doet weer wel! Routes geeft hij duidelijk aan, incl flitsers en bij file de snelste route om de file heen. Lekker groot en duidelijk scherm.

Pluspunten

• Groot Scherm
  • Flitsers
  • live File, en snelste route er om heen.
  • De bijbehorende APP werkt fijn en snel.
  • Routes op maat van je (Vracht)auto

Minpunten

• Niet super snel bij het adres invoeren.
  • Geen hoesje bijgeleverd