Kenwood DNX5170BTS - Reviews

6,2 inch
Kaarten
Europa
TMC

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kenwood DNX5170BTS 20-04-2017

Ingebouwde navigatie/autoradio DNX5170BTS

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van tom tom als navigatie, wilde ik na aankoop van een nieuwe auto over gaan op een inbouw navigatie/autoradio. Ik heb me laten adviseren door een inbouwcenter. Hier werd de KENWOOD DNX5170BTS aanbevolen als een zeer goed product.
Daar ik pakjes bezorg en daarom heel veel gebruik maak van nav. , heb ik dus een makkelijk bedienbaar toestel nodig. Nou dit is inderdaad het geval. Deze DNX5170BTS is een super apparaat, makkelijk te bedienen en daarbij ook nog een hele goede autoradio met heel goede geluidskwaliteit. Bovendien was de prijs / kwaliteit verhouding aantrekkelijk. Al met al een aanrader voor ieder die in dit product interesse heeft.

marcel 14-06-2017

ik heb hem gisteren laat in de middag besteld van morgen binnen gekregen zaterdag morgen laat ik hem er in zetten......mijn review komt nog

Marcel 27-08-2017

Pioneer dnx5170bts

Hij bevalt mij prima. doet wat hij doen moet. beeld is goed geluid is goed vormgeving is goed.
Beveel ik aan.