Snooper Ventura Pro S2700

• Slecht

Wim van Gardingen 06-11-2017

Voel me opgelicht door Snooper

Betreft Snooper Ventura.
Na aankoop, twee en een half jaar geleden bij Vesluys in Schijndel, alleen maar ellende met laden. Hij stopt na willekeurige tijd tijdens het navigeren en dit al meteen vanaf aankoop. Versluys zegt mij niet meer te kunnen helpen omdat zij geen dealer meer zijn. Na twee keer een nieuwe lader à 44,95 te hebben gekocht nog steeds hetzelfde probleem. Bij Snooper UK krijg ik geen gratis service omdat mijn toestel intussen buiten de garantie valt. Zij hebben er geen boodschap aan dat het toestel reeds meteen na aankoop in de eerste de beste vakantie weigerde. Ik vind het schandalig dat men mij niet helpt. Los van de laadproblemen die ik heb vind ik hem ook nog eens slecht navigeren. Hoe vaak ik, ondanks mijn camperinstellingen, toch nog kleine straatjes in word gestuurd is verre van prettig. Mijn advies: niet kopen. Veel te duur voor slecht apparaat en gebrek aan service. Kijk ook maar eens naar de ervaringen van heel veel andere Snooperslachtoffers op de site van de NKC, de grootste campervereniging van Europa.

Pluspunten

• grootte
  • bandenspanningcontrole

Minpunten

• GEEN garantie
  • GEEN service
  • Continue uitval
  • zeer slechte navigatie
  • zeer slechte updates
Geschreven voor: Snooper Ventura Pro S2700