TomTom Start 52 EU45 - Reviews

5 inch
Kaarten
Europa
TMC

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

jk64 18-03-2017

worst tom ever

zeer uitgeklede tom slecht beeld in zonnige omstandigheden bijzonder traag slechste tom die ik ooit heb gehad moet mij regelmatig inhouden om hem niet uit het raam te gooien adres opzoeken duurt soms 5 minuten no kidding

Minpunten

• slecht zicht in zonlicht
  • kan kaartkleuren niet instellen
  • bijzonder traag

Officiele reactie van TomTom 29-06-2017

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met dit navigatiesysteem. De Start-serie bestaat inderdaad uit basissystemen zonder al te veel extra opties (die vindt u juist in de VIA en GO-series).

Wat betreft het slechte zich heb ik wel een tip voor u. We hebben gemerkt dat veel klanten met deze klacht een andere lader gebruiken dan die bij de Start 52 kwam. Wellicht kunt u kijken of dat ook bij u het geval is en deze zo nodig verwisselen.

Wij zijn ook telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 17:30 uur, op 020 850 1007.

Fijne dag,

TomTom-team

Jan 18-11-2016

Groot scherm, niet leesbaar bij een heel klein beetje zon

De tomtom wijst op een prettige manier de weg, echter het scherm gaat dimmen als je het apparaat aansluit op de accu en dat is al nodig na een klein uur rijden. Met als gevolg dat het beeldscherm niet meer leesbaar is bij een klein beetje zon. Mocht dit ooit met een update verbeterd worden dan zou ik een 7 geven. Het apparaat heeft minder mogelijkheden dan mijn vorige tomtom en ik vind het niet makkelijker in gebruik