TomTom GO 50 - Reviews

Europa
Tmc

Peter 27-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Zijn geld niet waard.

Vroeger had ik een Tom Tom One.Dat was een veel duidelijker apparaat.Gratis levenslange updates, maar het adres van het voetbalplein van AA Gent vind hij niet, zelfs niet na hem recent te hebben upgedated.Hierna voor mij geen Tom Tom meer.

albert 09-04-2016 Product maand in bezit

tomtom go 50

6,8
Voldoet op zich prima,is alleen even wennen om naar de mogelijkheden te zoeken(had hiervoor een tom tom xlwaarvan ik de indeling beter vond)beeldscherm bij zonlicht ronduit slecht,een zonnekap is een must!anders is het niet af te lezen(vreemd dat tom tom hier geen assescoires voor heeft)updates gaat prima maar een micro sd kaart is nodig,intern geheugen anders snel vol.

ISB57 06-03-2016 Product kwartaal in bezit

5,2
TOMTOM 50 is de opvolger van de vorige generatie. Helaas noodzakelijk vanwege overlijden voorganger. Belooft veel, tot heden alleen nog niet echt van alle opties kunnen profiteren. Instellen en gebruiken van alle functionaliteiten blijkbaar alleen voor whizzkids. Jammer. Waar handleiding tekortschiet maakt helpdesk veel goed: even zoeken hoe en waar te vinden maar als je ze hebt: prima werk, goede en vriendelijke hulp!!
voor het overige jammer dat niet gewerkt is aan beeldscherm dat beter bestand is tegen zonlicht. ideale plek is midden op dashbord maar .. juist valt de zon er dus in...
hopelijk kom ik nog eens een whizzkid tegen die het allemaal 'even' regelt.

Stefanie 05-03-2016 Product maand in bezit

7,3
Tot nu toe prima tevreden over de TomTom 50 GO
Het menu is wat wennen/zoeken, had wel wat duidelijker gemogen
Het in en uitschuiven in de bijgeleverde houder gaat wat lastig maar misschien wordt dat bij langer gebruik wat soepeler
Verder geen op/aanmerkingen

joris 26-02-2016 Product maand in bezit

4,4
geef mij maar mijn goeie ouwe tom tom one terug: maar ja je krijgt bij een update 12 maanden + 6 ondersteuning, maar na 12 m is plots je kaart vol! en een nieuwe installeren lukt niet! van de go 50 is geen handleiding beschikbaar (not found), tijdens het rijden valt het scherm uit, ... , neen dit is geen kwaliteit dus!!!

Oldenzaalstraat 5 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

4,2
Deze Tom Tom besteld via anwb maar na drie dagen al weer retour gezonden. Gps werkte niet goed en kon naar verschillende keren te hebben geprobeerd route in te stellen wat ge woon niet lukte.

Bertje 59 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Had hiervoor een TomTom XL. Deze was traag met opstarten en had weinig geheugen, maar werkte verder gemakkelijker dan TomTom GO 50. Helaas heeft het apparaat na 8 jaar de geest gegeven. Opstarten gaat nu sneller, maar menu en mogelijkheden vallen tegen.

GéWé 26-01-2016 Product paar weken in bezit

Menustructuur werk niet prettig. Een hele hoop functies maar lastig te vinden.
De weergave van de wegen is wel heel erg prettig.
Veel extra info af te lezen op het scherm, dit zit niet in de weg van de routeweergave.

davidfaiazza 10-12-2015 Product kwartaal in bezit

5,2
Het lukt me niet om alle lpg stations te downloaden als nuttige besteming kon ik met de tomtom one wel weet iemand hoe dit moet. En verder beeld niet zo goed en jammer dat de Go50 niet carkit handfree onderteund is er zit toch ook bleutooth op vreemd. Stem ondersteuning ook niet al te best

PVP12 06-10-2015 Product maand in bezit

3,8
WAARDELOOS apparaat!!!
Geeft zonder reden een omleiding, waarna je weer op de zelfde afslag van de weg terug komt waar je er eerder van af ging.
Gaf bij een file een heel andere route dan dat de Tomtom zelf voorstelde, terwijl ik akkoord ging met de voorgestelde omleiding.
Instel mogelijkheden zijn zeer beperkt.

Kortom: NIET AAN TE RADEN!!!

gerardsluijter 06-10-2015 Product half jaar in bezit

Het apparaat voldoet aan de verwachtingen die wij hadden. Heel erg goed is de updates. Wel is de beugel voor montage in de auto te zwak en zakt de TomTom steeds weg.

Barkada 17-09-2015 Product paar weken in bezit

6,7
Navigatie die doet wat het moet doen.
Groot nadeel is de helderheid van het scherm. Bij maximale ingestelde helderheid is het scherm bij zonnig weer slecht af te lezen.
Als ik dit vooraf had geweten had ik 'm laten liggen.

Antonius66 16-09-2015 Product kwartaal in bezit

Het apparaat voldoet prima. Het is alleen jammer dat er geen fellere kleuren beschikbaar zijn. Als de zon schijnt is het scherm bijna niet te lezen. Staat bij mij op en beanbag, wat zeer goed bevalt.

Gismo1996 13-09-2015 Product maand in bezit

5,5
Alles volgens het TomTom boekje gedaan dus klaar voor de vakantie in Ierland maar helaas toen deed de gloednieuwe TomTom het niet. Maakte wel het "ik ben aan" geluid maar geen beeld. Het ding deed het niet dus wegenkaart gekocht en onze vakantie op de ouderwetse manier vervolgd. Heel jammer dat je 'm koopt voor de vakantie en het ding het dan niet doet! Kortom: RETOUR AFZENDER!!

jacquesroeland 27-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Prima navigatiesysteem. Je kan hem ophangen aan de voorruit, of de houder aan de tot tom omzetten, zodat hij op het dashboard kan staan (met bijgeleverd plastic plakrondje) Uploaden via MyDrive-Connect werkt prima. Klein nadeel: Je moet al snel een micro SD kaart in je tom tom zetten voor de nieuwe uploads, omdat je Tom Tom zelf te weinig opslagcapaciteit heeft.

Cornelis C 21-08-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds kort eigenaar van de GO 50 omdat ik geen zin had in de dure updates voor mijn oude TomTom. Toestel bevalt goed maar de stembesturing is een lachertje. Werkt gewoon niet. Tijdens vakantie in Frankrijk werden flitsers redelijk exact aangegeven. Sommige veranderingen zitten te diep in het systeem b.v. wisselen tussen kortste en snelste routes. Teveel handelingen zijn dan nodig. Mogelijkheden kleuren te veranderen veel te beperkt. Wel functioneert het toestel snel na het inschakelen en het downloaden van de updates verliep goed.

hubg 09-08-2015 Product maand in bezit

Beeld contrast is veel te laag.

Het schakelen met aangesloten voeding of op batterij is net verkeerd om. Standaard fout van het apparaat.

Verder goed gebruiksvriendelijke TomTom

sucosuco 06-08-2015 Product maand in bezit

had een navigon. geen fijne, gebruiksvriendelijke site.
update kost zowat een nieuw apparaat.
nu een tomtom 50, kortom een zeer gebruiksvriendelijk navi-
systeem met gratis lifetime upgrades.

TT9400 24-07-2015 Product paar weken in bezit

Spraakbesturing werkt niet goed (misschien maakt auto teveel lawaai maar is vervelend)

Koppelen TT aan PC (windows) werkte ronduit slecht want met USB wist PC de TT maar niet te vinden, na heel veel proberen uiteindelijk wel gelukt maar ook koppeling met windows phone ging niet soepel...maar als het werkt dan werkt het ook goed

Vormgeving wat outbollig (menu kan ook duidelijker: je moet nu scrollen naar ander scherm terwijl alle plaatjes ook op 1 scherm passen) maar alles zit stevig in elkaar en de "voet"op raam is super

Prima Nederlands product

teun301 18-07-2015 Product half jaar in bezit

Sinds een aantal maanden ben ik in het bezit van een go50.jammer genoeg ben ik hier niet heel tevreden over. De stembesturing werkt vaak slecht en ook de activeringszin "Hallo TomTom" werkt vaak pas na hard schreeuwen. Ook loopt de Tom Tom vaak vast waardoor hij weer helemaal opnieuw op moet starten en je weer opnieuw kan beginnen.