TomTom GO 50 - Reviews

5 inch
Kaarten
Europa
TMC

Beoordeling op basis van 50 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Peter 27-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Zijn geld niet waard.

Vroeger had ik een Tom Tom One.Dat was een veel duidelijker apparaat.Gratis levenslange updates, maar het adres van het voetbalplein van AA Gent vind hij niet, zelfs niet na hem recent te hebben upgedated.Hierna voor mij geen Tom Tom meer.

ISB57 06-03-2016 Product kwartaal in bezit

5,2
TOMTOM 50 is de opvolger van de vorige generatie. Helaas noodzakelijk vanwege overlijden voorganger. Belooft veel, tot heden alleen nog niet echt van alle opties kunnen profiteren. Instellen en gebruiken van alle functionaliteiten blijkbaar alleen voor whizzkids. Jammer. Waar handleiding tekortschiet maakt helpdesk veel goed: even zoeken hoe en waar te vinden maar als je ze hebt: prima werk, goede en vriendelijke hulp!!
voor het overige jammer dat niet gewerkt is aan beeldscherm dat beter bestand is tegen zonlicht. ideale plek is midden op dashbord maar .. juist valt de zon er dus in...
hopelijk kom ik nog eens een whizzkid tegen die het allemaal 'even' regelt.

davidfaiazza 10-12-2015 Product kwartaal in bezit

5,2
Het lukt me niet om alle lpg stations te downloaden als nuttige besteming kon ik met de tomtom one wel weet iemand hoe dit moet. En verder beeld niet zo goed en jammer dat de Go50 niet carkit handfree onderteund is er zit toch ook bleutooth op vreemd. Stem ondersteuning ook niet al te best

albert 09-04-2016 Product maand in bezit

tomtom go 50

6,8
Voldoet op zich prima,is alleen even wennen om naar de mogelijkheden te zoeken(had hiervoor een tom tom xlwaarvan ik de indeling beter vond)beeldscherm bij zonlicht ronduit slecht,een zonnekap is een must!anders is het niet af te lezen(vreemd dat tom tom hier geen assescoires voor heeft)updates gaat prima maar een micro sd kaart is nodig,intern geheugen anders snel vol.

Harold 14-05-2016

Het probleem is dat de mee geleverde adaptor maar 1.2A is, Als je een nieuwe koopt met min 2A is het opgelost. Trek de stekker maar eens uit de adaptor, je zult zien dat het scherm veel feller wordt.

joris 26-02-2016 Product maand in bezit

4,4
geef mij maar mijn goeie ouwe tom tom one terug: maar ja je krijgt bij een update 12 maanden + 6 ondersteuning, maar na 12 m is plots je kaart vol! en een nieuwe installeren lukt niet! van de go 50 is geen handleiding beschikbaar (not found), tijdens het rijden valt het scherm uit, ... , neen dit is geen kwaliteit dus!!!

Ad34 01-03-2016

Ik ben het met je eens, het is op z'n zachtst gezegd niet zo netjes van TomTom om een te grote update aan te bieden voor de GO 50 en je op extra kosten te jagen. Ik liep ook tegen dit probleem aan en heb een extra 16 Gb SD kaart voor 9 euro gekocht. Gelukkig herkende de GO 50 direct de nieuwe SD kaart en heeft de update erop gezet. Het duurde bijna een uur voor die er op stond.

Stefanie 05-03-2016

Ik heb toch echt gewoon een full handleiding voor de GO 50 kunnen downloaden, 124 pagina's

Oldenzaalstraat 5 08-02-2016 Product paar dagen in bezit

4,2
Deze Tom Tom besteld via anwb maar na drie dagen al weer retour gezonden. Gps werkte niet goed en kon naar verschillende keren te hebben geprobeerd route in te stellen wat ge woon niet lukte.

GéWé 26-01-2016 Product paar weken in bezit

Menustructuur werk niet prettig. Een hele hoop functies maar lastig te vinden.
De weergave van de wegen is wel heel erg prettig.
Veel extra info af te lezen op het scherm, dit zit niet in de weg van de routeweergave.

jacquesroeland 27-08-2015 Product jaar of meer in bezit

Prima navigatiesysteem. Je kan hem ophangen aan de voorruit, of de houder aan de tot tom omzetten, zodat hij op het dashboard kan staan (met bijgeleverd plastic plakrondje) Uploaden via MyDrive-Connect werkt prima. Klein nadeel: Je moet al snel een micro SD kaart in je tom tom zetten voor de nieuwe uploads, omdat je Tom Tom zelf te weinig opslagcapaciteit heeft.

arno handels 31-08-2015

Graag had ik van u geweten welke micro sd kaart functioneert? Mijn scandisk 32GB fubtioneert niet, herkent de kaart niet en dit ligt aan de kaart volgends Tomtom

jacquesroeland 02-09-2015

Ik heb een micro SDHC kaart van 16 gig van Samsung bij de Action geplaatst en deze is herkend door mijn Tom Tom en geformatteerd. belangrijk is dat het een (Micro Secure Digital High Capacity) kaart is!

hubg 09-08-2015 Product maand in bezit

Beeld contrast is veel te laag.

Het schakelen met aangesloten voeding of op batterij is net verkeerd om. Standaard fout van het apparaat.

Verder goed gebruiksvriendelijke TomTom

TT9400 24-07-2015 Product paar weken in bezit

Spraakbesturing werkt niet goed (misschien maakt auto teveel lawaai maar is vervelend)

Koppelen TT aan PC (windows) werkte ronduit slecht want met USB wist PC de TT maar niet te vinden, na heel veel proberen uiteindelijk wel gelukt maar ook koppeling met windows phone ging niet soepel...maar als het werkt dan werkt het ook goed

Vormgeving wat outbollig (menu kan ook duidelijker: je moet nu scrollen naar ander scherm terwijl alle plaatjes ook op 1 scherm passen) maar alles zit stevig in elkaar en de "voet"op raam is super

Prima Nederlands product

arno handels 08-07-2015 Product maand in bezit

interne geheugen blijkt bij levering (nieuwstaat anwb )reeds zo onderbemeten dat het apparaat buiten de kaart van europa niet in staat is om het door tomtom aangeboden programma flitsers oop te slaan.hierdoor wordt men gedwongen tot aanschaf van een microSDHC geheugenkaart die door het apparaat go 50 door mydrive connect automatisch herkend wordt aldus tomtom hetgeen niet klopt want deze wordt door het apparaat niet herkend ( let wel nieuw toestel geleverd via anwb) alternatief van tomtom is het accepteren van een kleinere kaart hetgeen ook al het enige alternatief was bij mijn oude tomtom zonder geheugensleuf hetgeen de reden was voor aanschaf van de nieuwe. ben hiermee dus niets opgeschoten want het toestel wordt op deze manier gedevalueerd tot het niveau van de oude.

DD 23-03-2017 Product paar weken in bezit

Bevredigend

Gekocht als 2e GPS omdat de update van de Pioneer GPS in mijn huidige wagen het drievoudige kost. Ondanks de update, waren er nogal wat hiaten in zijn kaartenbestand en zond de TomTom ons zo nu en dan de verkeerde kant uit.

Rob 06-03-2017 Product paar weken in bezit

beperkte accuduur

Wat de anderen schreven klopt wel. Invloed van zonlicht nog niet kunnen checken, maar lijkt mij realistisch. Batterij is snel leeg. Je moet constant de voedingskabel aangesloten hebben. Ik was op zoek naar een goedkoop apparaat ter vervanging van mijn inbouw navi en dat is gelukt. In zoverre voldoet het. Zou ik een hoofd navi zoeken, dan zou ik zeker voor een duurder exemplaar gekozen hebben. Zoek je een goedkope navi dan beveel ik deze wel aan,

Alfagsl 21-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

Moeizame bediening

Mijn oude tom tom was een touchscreen die het prima deed en toendertijd de eerste smartphone benaderde. Deze moet je heel goed mikken en moet je de paar knoppen die er zijn hard raken en er bijna op slaan. Juist nu iedereen gewend is aan lichte schermberoering van de smartphone. Een misser van TOM TOM

Pluspunten

• ALerter dan oudere modellen
  • Groter scherm
  • Kleine belangrijke verbeteringen
  • Eindelijk gratis kaartupdate

Minpunten

• Traag
  • Onduidelijk en ingewikkeld
  • Geen touchscreen zoals bij de oudere modellen
  • Klein geheugen

Wouter 31-01-2017 Product paar weken in bezit

oude kaarten

ik vond tomtom altijd een goede navigatie, tot ik vlak voor de kerst een nieuwe tomtom go kocht omdat de oude tomtom al een jaar of 5 was dus niet echt up to date,Kan ik er weer even tegen dacht ik, Fout gedacht, De nieuwe tomtom totaal niet upto
date nieuwe wegen kent hij niet ook niet als ze er al 2 jaar liggen. ben beter af met mijn oude tomtom.

Minpunten

• oude kaarten

Jack Hoogenboom 06-01-2017 Product paar weken in bezit

Prima tevreden

Tot nu toe prima tevreden over de TomTom GO 50 Traffic. Het menu is wat zoeken, had wel wat duidelijker gemogen. Ook de opslagcapaciteit is erg weinig, daarom gelijk een SD-kaart van 16 gb er bij geplaatst.(extra kosten) Updaten gaat nu goed en makkelijk.
Goed beeld, goed geluid. Hij brengt mij exact waar ik moet zijn.
Er had wel iets meer uitleg bij mogen zitten in de handleiding voor als je gaat starten.
Verder weinig problemen, maar dat had ik met de voorgangers (TomTom XL) ook niet.

Pluspunten

• Goed beeld
  • Goed geluid
  • Locatie vinden op postcode/spraak

Minpunten

• Weinig opslagcapaciteit voor een update
  • Uitleg van alles is te weinig

Stefanie 05-03-2016 Product maand in bezit

7,3
Tot nu toe prima tevreden over de TomTom 50 GO
Het menu is wat wennen/zoeken, had wel wat duidelijker gemogen
Het in en uitschuiven in de bijgeleverde houder gaat wat lastig maar misschien wordt dat bij langer gebruik wat soepeler
Verder geen op/aanmerkingen

Bertje 59 04-02-2016 Product paar dagen in bezit

Had hiervoor een TomTom XL. Deze was traag met opstarten en had weinig geheugen, maar werkte verder gemakkelijker dan TomTom GO 50. Helaas heeft het apparaat na 8 jaar de geest gegeven. Opstarten gaat nu sneller, maar menu en mogelijkheden vallen tegen.

PVP12 06-10-2015 Product maand in bezit

3,8
WAARDELOOS apparaat!!!
Geeft zonder reden een omleiding, waarna je weer op de zelfde afslag van de weg terug komt waar je er eerder van af ging.
Gaf bij een file een heel andere route dan dat de Tomtom zelf voorstelde, terwijl ik akkoord ging met de voorgestelde omleiding.
Instel mogelijkheden zijn zeer beperkt.

Kortom: NIET AAN TE RADEN!!!

gerardsluijter 06-10-2015 Product half jaar in bezit

Het apparaat voldoet aan de verwachtingen die wij hadden. Heel erg goed is de updates. Wel is de beugel voor montage in de auto te zwak en zakt de TomTom steeds weg.