TOYOTA JCB15

Bekijk alle Naaimachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de TOYOTA JCB15 op Kieskeurig.nl.

6,6

Jeroen 02-04-2016
  • Product half jaar in bezit

Makkelijk en werkt prima!

Geschreven voor: TOYOTA JCB15

Ik ben een man van rond de 40 die af en toe wat kleine reparaties doet met de naaimachine. Heb eerst een oude Leeuwestein van mijn moeder laten opknappen voor 50 euro. Volgens mij was 'ie gestofzogen, maar betwijfel of de reparateur er ook olie/vet in gesmeerd heeft. Werkte daarna nog niet. Draadspanning moeilijk in te stellen, naald knapte om de haverklap. De JCB15 naait soepel, geluidloos en is makkelijk in te stellen (slechts 1 knop, voor de draadspanning dus). Als 'ie het niet meer doet over 5 of 10 jaar, koop ik weer een splinternieuwe voor die 90 euro! ;-)

Anneke 22-01-2017

Goedkoop maar NIET goed

Geschreven voor: TOYOTA JCB15

Door de lage prijs en uiterlijk gekocht maar wat een tegenvaller. Machine slaat regelmatig stukjes over. Een zoom in een broek naaien lukt niet eens, blijft steeds hangen als hij over een hobbeltje moet. Naald breekt of de draad zit dan weer vast in de spoel.

Marieke 12-11-2018

Doet het al jaren uitstekend

Geschreven voor: TOYOTA JCB15

Ik heb m nu zo'n vijf jaar en heb er circa 20 keer écht een hele dag mee genaaid.
Ik ben dus een beginner, maar zie steeds meer vooruitgang. In t begin had ik last van los onderdraad ed, bleek aan de draadspanning te liggen. Gewoon even wieltje naar t midden draaien.

Ik heb er dikke en dunne stoffen probleemloos mee aan elkaar genaaid. Het bakje kan eraf en dan kan je bijv een broek omzomen. Ik kan mij totaal niet vinden in de reviw van de persoon onder me. Zomen doet die uitstekend. Gordijnen, jeans, t kan alllemaal en dat voor een hele zachte prijs.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Makkelijk als je de functies begrijpt

Minpunten

• Kort snoer
  • Zet geen koffie