Vogel's EFW 8405

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's EFW 8405 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Johan van T 04-11-2012
Geschreven voor: Vogel's EFW 8405

Mooie stevige steun, ondanks een 50 inch plasma waren de zijkanten te zien, staken net niet buiten de TV uit, met een slijptol van beide zijden 8 cm afgehaald. Waterpas is niet te vertrouwen, gebruik eigen waterpas. Verder makkelijk te monteren voor de prijs zeker een aanrader.

ivo3 09-01-2011
Geschreven voor: Vogel's EFW 8405

een paar weken terug onze 50inch plasma aan de muur gehangen op deze muurbeugel.
de instructie hoef je bijna niet te lezen want bijna alles spreekt voor zich.
niet alles heb je nodig,alleen wat overeenkomt met je tv.
bekijk alles rustig,(haastige spoed is zelden goed)en leg alles apart wat je nodig hebt.
meet alles goed uit,trouwens de waterpas is handig er in verwerkt.
boor de gaten niet te ruim,en diep genoeg.
er zijn 4 schroeven met pluggen bijgeleverd,hierbij heb ik mijn vraagtekens,zelf heb ik er nog 4 slagpluggen erbij geschroefd,misschien niet nodig maar toch,heb ik daar een beter gevoel bij.
hij hangt mooi strak,trouwens wel de ringetjes gebruikt voor de grootste afstand,tussen muur en tv i.v.m. de kabels,dan nog is het beter om kleine bochtjes hdmi te gebruiken en kijk welke richting het bochtje gaat,zelf had ik er 1 die de hdmi kabel naar de buitenkant van de tv leide en dat is niet de bedoeling.

Gemipana 03-10-2010

---------Update review, 3-10-2010---------
In mijn vorige review heb ik vermeld wat er mis was met de sumiere handleiding. Na contact met Vogels heb ik vandaag opgevolgd wat mij is medegedeeld, HET is gelukt met een draadeind M6 en een moer M6 erop kon ik in een handomdraai de T.V. van de muur afhalen. Mijn dochter blij en ik nog meer omdat het probleem is opgelost. Goede raad aan Vogels voeg een A4 toe aan de handleiding in de verpakking dat de zwarte strips GEEN kabelbinders zijn maar een hulpmidddel om de T.V. van de beugel te halen indien nodig.

----------1e review, 27-9-2010---------
Prima beugel degelijk en het gemak van de ingebouwde waterpas is handig,zonder al te veel problemen monteer je de beugel. Mooi afgewerkt aan beide zijde. MAAR LET OP, het slimme Autolock is SLIM maar dat moet jij ook zijn, ik heb dat in de sumiere handleiding over het hoofd gezien. In de handleiding aangeduid met de letter F zijn er twee ontkoppel strippen aanwezig zwart met ribbels en een nokje aan een van de uiteinde. Ik was in de veronderstelling dat het kabelbinders waren en daar ben ik de fout mee in gegaan. Vergeet deze NIET aan te brengen achter op de beugel anders krijg je de T.V. niet meer van de beugel af. Om raad gevraagd bij Vogels, draadeind M6 via de zijkant de twee nokjes ( waar ik dus die twee ontkoppel strippen aan had moeten brengen )naar beneden duwen om op die manier de T.V. van de beugel te halen.

Full 01-07-2009
Geschreven voor: Vogel's EFW 8405

Ik heb de beugel 1 week geleden opgehangen met mijn Samsung LE52B750. Als je de beugel
wilt gebruiken met de Samsung en je hebt geen optie om wat uit de muur te halen,dan
past hij niet!!!Omdat de aan sluitingen van de Samsung bijna gelijk zijn met de achterkant van de tv krijg je de stekkers (HDMI,Scart,RGB) er niet op!!! Ik heb zelf
4 cm uit mijn gipse muur moeten halen voor hem te kunnen ophangen.De beugel is makkelijk
te monteren en is mooi vlak. De waterpas klopte bij mij wel dus daar kan verschil
in zitten.Na wat breek en sloop werk hangt de beugel en ziet er zeer mooi en vlak

Maurice Baur 03-05-2009
Geschreven voor: Vogel's EFW 8405

Vandaag de beugel opgehangen, en moet zeggen dat het heel eenvoudig is, volg de bijgeleverde handleiding, maar let op! Je moet het wel met z’n 2e doen, alleen is het niet te doen.
Enigen nadeel dat ik tot nu toe ondervind is dat de waterpas wat er bij zit, die klopte niet bij mij,
We hadden de beugel volgens instructie opgehangen met de bijgeleverde waterpas maar hij hing dus mooi scheef! Dus beter neem je ff je eigen waterpas dan komt het helemaal goed.
Verder een prima beugel lekker stevig en makkelijk in te haken met een mooie beveiliging erop. Hangt ook mooi strak en plat tegen de muur.
Ben er zeer tevreden over, zeker een aanrader