Vogel's EFW 8205 - Reviews

26, 27, 30, 32, 35, 37, 40, 42 inch

7,1

aaaaarie 04-04-2013 Product paar dagen in bezit

7,3
Deze muurbeugel voor de nieuwe tv besteld. De ingebouwde waterpas maakt het recht ophangen van de muurbeugel makkelijk. Omdat de tv tegen een holle wand gehangen moet worden is het handig dat er meerdere montagepunten in de muurbeugel zitten.
Jammer is alleen dat er een hele serie schroeven bij zit, maar uitgerekend de dikste maat die ik nodig had veel te kort voor montage op de tv. Materiaal ziet er voldoende degelijk uit en de tv is eenvoudig los te halen.

koiboy 29-01-2010 Product paar dagen in bezit

Heb gisteren ook zo'n beugel gekocht.
Ik ben zeer handig, maar ik ben teleurgesteld ik de kwaliteit voor die prijs,

Ik vind het eerlijk gezegd een gammel steuntje, jammer had meer van Vogel's verwacht

nicoooooh 27-12-2009 Product paar dagen in bezit

7,3
Op zich een mooie beugel en redelijk eenvoudig te monteren. Houd er wel rekening mee dat je voor bijna alle aansluitingen, zowel coax, HDMI als optisch een haakse stekker nodig hebt. Dat geldt in ieder geval voor onze TV, een LG 37LH5010. Met een scartkabel past de TV sowieso al niet. Die komt veel te dicht tegen de muur.....

DeWarmer 21-08-2009 Product paar weken in bezit

Een goede en makkelijk te monteren muurbeugel. Handig is de waterpas in de muurbeugel zodat die makkelijk waterpas te stellen is op de muur.

Alle benodigheden worden er bij gelevert alleen de kwaliteit hiervan is niet altijd hoogstaand. Schroeven zijn toch redelijk snel 'dol' gedraaid.

Komt de TV toch te strak tegen de wand aan dan wordt de muurbeugel geleverd met zwarte ringen die dienen als afstandhouders.