Vivanco WMS 451 PL S - Reviews

kantelbaar
Geschikt voor tv's van
22, 23, 26, 27, 30, 32 inch

Gideon B 09-08-2008 Product paar weken in bezit

Heb deze muurbeugel een aantal dagen in bezit, en ben er erg tevreden over. Ik heb er een 37 tv aan hangen. Dat gaat, ondanks dat er op de doos t/m 32 staat, prima!

Gelukkig kwam ik er op tijd achter dat je niet hoeft te kijken naar het aantal inches, maar naar het gewicht dat een muurbeugel kan houden. Hierdoor kon ik 60 euro besparen door deze te kopen.

Het ophangen is een hel, maar als 'ie eenmaal hangt, heb je een mooi resultaat.

Zoals de reviewer voor mij al zegt, de tv hang vrij ver van de muur af (15cm). Ik heb daar geen problemen mee, vind het zelfs mooier. Het kantelen gaat prima, ook al wordt het bij mij amper gebruikt.

In de doos zitten veel schroeven voor alle maten televisies. LET ER WEL OP: MUUR BEVESTIGING SCHROEVEN ZITTEN ER NIET BIJ!!!
Verder een vrij duidelijke handleiding ondanks alle spelfouten.

Dit is zeker een aanrader als je een tv hebt onder de 45 kilogram, en dat heb je al snel, zeker als je het pootje er af haalt. Onzin om een dure vogels te kopen, dit is minstens zo goed.

tielleke 03-06-2008 Product jaar of meer in bezit

Het is een goede, stevige muurbeugel. Ondanks het merk Vivanco, wat je normaal niet met vogels kunt vergelijken worden de scharnierpunten niet lam of zo. Ik vind wel dat de plasma erg ver van de wand komt te hangen. Ik denk dat er wel 10cm tussen de muur en mijn scherm zit.