Vogel's EFWE 6455

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's EFWE 6455 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

aerdt1 24-12-2010
Geschreven voor: Vogel's EFWE 6455

Mooie beugel, montage geeft even wat werk en leeswerk, stevige constructie, het probleem wat wij met deze beugel hebben dat hij bij het teruggaan te hard tegen de muurbeugel aanklapt. Het afstellen moet met een schroefje achterin de beugel met een inbussleuteltje gebeuren. Dit moet desnoods met behulp van een tang. Wij hebben dit alles gedaan maar het komt niet goed. Wij hebben contact via de mail met Vogels (Havoned) en hopen dat zij ons verder helpen.

jos3456 13-02-2009
Geschreven voor: Vogel's EFWE 6455

cool ding en werkt via mijn logitech afstandsbediening en
werkt prima.montage is niet in 5min gepiept maar wel degelijk.doet alles waar ik hem voor nodig heb.

CSR 02-01-2009
Geschreven voor: Vogel's EFWE 6455

Ik heb deze wandsteun op mijn slaapkamer hangen en elke keer wanneer je de tv aan zet en de beugel automatisch naar de laatst ingestelde stand terugkeert komt er een flinke glimlach tevoorschijn;-) Helemaal tevreden, voelt duurzaam aan, mechanisme werkt goed en je kunt hem op de centimeter richten (mechanisme begint langzaam en versnelt geleidelijk). Alleen jammer dat hij maar tot 45graden kan draaien (links of rechtsom) Je kunt handmatig dmv. een beugeltje de tv links of rechts vast zetten om hem links of rechtsom te laten bewegen. Het is even boren (3x12mm en 6x 10mm) flinke gaten dus! maar dan hangt er ook wat.

Carve_diem 18-11-2008
Geschreven voor: Vogel's EFWE 6455

Dit is absoluut de ultieme wandsteun op dit moment. Enorm stabiel en degelijke steun. Automatische beweging via de afstandsbediening is echt geweldig, zeer soepel. Montage is erg meegevallen i.v.m. duidelijke handleiding en eenvoudige montagestappen. Echt ideaal wanneer je het scherm tijdens het TV kijken wilt draaien. Eenmaal ingesteld beweegt de TV automatisch naar de vorige stand wanneer de TV wordt aangezet en draait weer automatisch naar de muur wanneer deze uit of op stand by wordt gezet. Al met al een geweldig product. Het is even een investering, maar dan heb je ook absoluut wat. Zeker waar voor je geld dus!

hoekie38 12-08-2008

Hoi,
Ik heb een samsung 46 inch aan deze beugel hangen. Beugel is zeer degelijk met 12 en 10 mm gaten moeten boren in de muur. Beugel hangt goed strak tegen de muur. Met afstandsbediening werkt harstikke gaaf. Mooi om te zien maar natuurlijk ook heel makkelijk. Installatie was geen enkel probleem. Wel een grote doos en hij weegt best zwaar, maar als de beugel eenmaal aan de muurhangt nou dan kan er wel een olifant aan gaan hangen want het is een superstevig ding.
Wel prijzig maar ik denk dat deze beugel het wel waard is. Degelijk materiaal.