Vogel's EFW 6445 - Reviews

Geschikt voor tv's van
32, 35, 37, 40, 42, 46, 47, 50, 52, 60, 55, 65, 70, 80 inch

Rudi D 31-01-2014 Product paar weken in bezit

6,7
De montagehandleiding is een doolhof: zoek de juiste bouten en moeren uit 3 zakken, neem er een vergrootglas bij en breek je hoofd dan nog eens over de volgorde van monteren. De juiste koppelbouten voor mijn standaard Samsung TV zaten er helaas weer niet bij, het duurde meer dan een week voordat de importeur die nastuurde. Eenmaal gemonteerd is het een mooi en stevig ding - en de goede afloop geeft veel voldoening!

WeetHetNogNiet 18-01-2009 Product paar dagen in bezit

Het is een mooie stevige beugel die mijn plasma makkelijk kan dragen. De installatie is grotendeels de handleiding goed lezen en dan kom je er wel uit.
Het is alleen jammer dat je moet gissen op hoeveel cm de tv uiteindelijk van de vloer komt te hangen. Zelfs na veel meten en corrigeren heb ik de tv eigenlijk 3cm te laag hangen, maar gelukkig is dat niet echt te zien.
Verder houdt deze beugel er geen rekening mee dat je tegenwoordig veel kabels hebt. 1 scart, 3 hdmi, 1 antenne en een 220v passen slechts met heel veel drukken en vloeken in de plastic houder. Het gat in de onderste plastic houder was dan ook niet groot genoeg en dat moest ik dus zelf uitknippen. De audio kabel zit er nog niet in en ik heb ook nog niet bedacht hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.

rob3021 25-09-2008 Product paar dagen in bezit

Super beugel. Goed de handleiding lezen en dan komt het allemaal dik in orde. In je eentje zal het wat moeilijk gaan met het ophangen van je tv, maar voor de rest ziet het er super uit, en hij hangt ook geweldig. Waar voor je geld.

Ronald1960 16-08-2008 Product paar dagen in bezit

6,7
Best mooie en degelijke beugel
Alleen die handleiding, veel te onduidelijk, zoals welke bouten je precies moet gebruiken.
Tv moest op exacte hoogte komen. Er wordt nergens aangegeven hoe je dit kan bepalen.
Verder topproduct, goed en degelijk materiaal, compleet met alle nodige bouten moeren en schroeven