Vogel's WALL 1345 BLACK LED/LCD/Plasma wandsteun

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Vogel's WALL 1345 BLACK LED/LCD/Plasma wandsteun op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Chuckygetslucky 10-07-2013

Al een tijd op zoek geweest naar een goede beugel. Mijn oog is op deze beugel gevallen (ik wilde minimaal 3 draaipunten en de mogelijkheid om mn 40" tv haaks op de muur te kunnen zetten).
De beugel bekeken bij Saturn, daar kost hij 199 euro. Na even google-en zag ik de beugel bij 4allshop voor 139 euro incl verzend. Deze dan ook direct besteld.
De beugel zit netjes verpakt met alle bijbehorende schroeven (dus ook verschillende schroeven voor verschillende modellen tv's) en de bouten + pluggen die je in de muur moet draaien. Een duidelijke handleiding is natuurlijk ook inbegrepen.
Het monteren/ophangen is als je een beetje handig bent gemakkelijk. Bij mij hing de tv in eerste instantie ook niet recht terwijl de beugel waterpas hing. Dit was echter binnen 5 minuten opgelost door de bouten waarmee de tv aan de beugel vastzit wat lost te draaien, tv recht te houden en bouten weer aan te draaien.
Verder is de beugel erg netjes afgewerkt zoals je van vogels verwachten mag (zo zit er op elk draaielement een rubbertje zodat je de muur niet beschadigd als je de tv tegen de muur aan drukt).
Al met al erg tevreden!

Jumpeddo 17-12-2012

De beugel aan de muur bevestigd met bijbehorend bevestigings materiaal. De beugel is 100% in het lood aan de muur bevestigd en de dwarsbalken op de achterzijde vd TV precies uitgelijnd, maar de TV (Panasonic 50-PY70) hangt scheef. Vooral als je hem van de muur af beweegt, dus de arm uitrekt. De indruk wordt gewekt of de TV te zwaar is voor de beugel. Ook het naar voren trekken gaat zeer zwaar ! De TV lijkt te zwaar voor de beugel, hoewel het max draaggewicht NIET wordt overschreden. (TV is 43 KG).
Ik ben absoluut niet tevreden over de beugel en ook niet gerust dat het allemaal goed gaat. Door het gewicht van de TV komt het geheel gammel over. Ook zijn de dwarsbeugels die achterop de TV worden geschroefd doorgebogen onder het gewicht van de TV.
Zou hem het liefst terugbrengen of omruilen, maar de verpakking is geopend en dus wordt dit door de winkel geweigerd......
Bummer !!!

Jumpeddo 21-12-2012

Naast bovenstaand verhaal en naar aanleiding van de weigerachtige houding van Saturn ook een bericht naar Vogel's gestuurd om te kijken wat zij voor mij zouden kunnen betekenen.
Over de reactie van Vogel's kan ik kort zijn : GEWELDIG !
Er is inmiddels iemand van Vogel's langs geweest, hij had een paar alternatieve beugels en een heerlijke chocoladetraktatie bij zich. Samen hebben we onder genot van een kopje koffie de voor ons meest geschikte beugel uitgezocht.
De beugel is zelfs meteen door Vogel's gemonteerd.
Zij vinden het niet acceptabel als hun klanten niet 100% tevreden zijn.
Waar vind je dat tegenwoordig nog ?
De oorspronkelijke beugel is mee retour gegaan en wordt onderzocht op evt defect. De Vogel's man vond wel dat de beugel niet zo soepel liep als de bedoeling is.
De nieuwe beugel is € 50,00 duurder dan de eerste. Toen ik vroeg of ik het verschil contant kon voldoen of dat er een rekening werd gestuurd was het antwoord: nee hoor, u hoeft niets bij te betalen !
Firma Vogel's bedankt ! Zeer tevreden !