Vogel's WALL 1345 - Reviews

kantelbaar, draaibaar
Geschikt voor tv's van
32, 35, 37, 40, 42, 46, 47, 50, 52, 60, 55, 65 inch

Chuckygetslucky 10-07-2013 Product paar weken in bezit

Al een tijd op zoek geweest naar een goede beugel. Mijn oog is op deze beugel gevallen (ik wilde minimaal 3 draaipunten en de mogelijkheid om mn 40" tv haaks op de muur te kunnen zetten).
De beugel bekeken bij Saturn, daar kost hij 199 euro. Na even google-en zag ik de beugel bij 4allshop voor 139 euro incl verzend. Deze dan ook direct besteld.
De beugel zit netjes verpakt met alle bijbehorende schroeven (dus ook verschillende schroeven voor verschillende modellen tv's) en de bouten + pluggen die je in de muur moet draaien. Een duidelijke handleiding is natuurlijk ook inbegrepen.
Het monteren/ophangen is als je een beetje handig bent gemakkelijk. Bij mij hing de tv in eerste instantie ook niet recht terwijl de beugel waterpas hing. Dit was echter binnen 5 minuten opgelost door de bouten waarmee de tv aan de beugel vastzit wat lost te draaien, tv recht te houden en bouten weer aan te draaien.
Verder is de beugel erg netjes afgewerkt zoals je van vogels verwachten mag (zo zit er op elk draaielement een rubbertje zodat je de muur niet beschadigd als je de tv tegen de muur aan drukt).
Al met al erg tevreden!

Jumpeddo 17-12-2012 Product paar dagen in bezit

5,7
De beugel aan de muur bevestigd met bijbehorend bevestigings materiaal. De beugel is 100% in het lood aan de muur bevestigd en de dwarsbalken op de achterzijde vd TV precies uitgelijnd, maar de TV (Panasonic 50-PY70) hangt scheef. Vooral als je hem van de muur af beweegt, dus de arm uitrekt. De indruk wordt gewekt of de TV te zwaar is voor de beugel. Ook het naar voren trekken gaat zeer zwaar ! De TV lijkt te zwaar voor de beugel, hoewel het max draaggewicht NIET wordt overschreden. (TV is 43 KG).
Ik ben absoluut niet tevreden over de beugel en ook niet gerust dat het allemaal goed gaat. Door het gewicht van de TV komt het geheel gammel over. Ook zijn de dwarsbeugels die achterop de TV worden geschroefd doorgebogen onder het gewicht van de TV.
Zou hem het liefst terugbrengen of omruilen, maar de verpakking is geopend en dus wordt dit door de winkel geweigerd......
Bummer !!!