Sony NWZ-W202 (2 GB) 2 GB - Reviews

5,4

• Slecht

remcob2 12-04-2010
  • Product kwartaal in bezit

De positieve punten van dit apparaat zijn: geluid is prima, het is simpel genoeg omk tijdens het hardlopen te gebruiken en er zijn geen draden die stuk kunnen gaan. Negatief: bij mij blijft de koptelefoon niet goed zitten tijdens het hardlopen, welke oordopjes ik ook probeer en (erger nog) ook mijn speler stopte er spontaan mee na zo'n 10 keer en is niet meer te repareren. Geld terug gekregen. Ik ga een alternatief zoeken! Als iemand nog suggesties heeft, zijn deze van harte welkom.
Geschreven voor: Sony NWZ-W202 (2 GB) 2 GB

Berlicummer 07-03-2010

5,8
Op zoek naar een MP3-speler die ik tijdens het hardlopen kon gebruiken stuitte ik op de NWZ-W202. Mijn gebruikservaringen zijn erg negatief. Het eerste exemplaar dat ik aanschafte gaf na drie keer gebruikt te zijn de geest. Reageerde nergens meer op. Nadat ik het aanschafbedrag terug kreeg heb ik een twwede exemplaar gekocht. Ook dit exemplaar stopte na twee weken met functioneren. Als je een MP3-speler wilt voor tijdens het sporten en je wilt hier langer dan drie weken plezier van hebben moet je geen NWZ-W202 kopen.
Geschreven voor: Sony NWZ-W202 (2 GB) 2 GB