Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB - Reviews

Opslagcapaciteit
2 GB
Foto viewer
Video viewer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB op Kieskeurig.nl.

Kole13 21-08-2013

Zeer fijne mp3 speler

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

Deze RaGa is een fijne mp3 speler voor een mooie prijs, ben met alles tevreden maar er is slechts 1 minpuntje! Het maximaal volume (31) is niet zeer hoog. Op zich goed ter begrenzing, maar je hebt zelf niet meer de 'keuze' om hem wel wat harder te zetten.

audiobooklistener 17-06-2013

handig voor audio books

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

op zich een compatible product, plug-and-play gaat goed, geluidsbegrenzing eveneens, oordopjes waren stuk minder, hier is kinder-oor-vriendelijk design nodig

Eric94 16-06-2013

Prima product met goede eigenschappen

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

het is een fijn product, gaat redelijk lang mee, is makkelijk te gebruiken en is klein, waardoor het makkelijker is om mee te nemen.

Romeo1978 14-06-2013

makkelijk en simpel apparaat

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

Als je dit apparaat alleen voor het luisteren van mp3 gebruikt is dit een prima aanrader. opladen aan pc is geen probleem en de meegeleverde oordopjes functioneren prima.

Fagotist 15-04-2013

Miskoop

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

Dit product is niet aan te raden. Voor de prijs biedt het apparaat te weinig capaciteit, daar zelfs de bescheiden 2G niet geheel gebruikt kunnen worden. Bij het uitpakken (eerder is dat niet zichtbaar) blijkt de speler erg kwetsbaar, gemaakt van dun plastic dat snel lijkt te zullen breken of onklaar zal raken. Het kost relatief veel tijd om muziek op de speler te zetten. Het scherm is net te klein om zelfs met goede ogen gemakkelijk te kunnen lezen. Pluspunt: de geluidskwaliteit is goed - dat was ook de reden dat ik een GoGear wilde.

Klaas53 13-08-2012

Klein apparaat, met goede prestaties

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

Apparaat met groot bedieningsgemak en prima geluid. Het enige minpunt is de sufflefunctie, die stelt niet veel voor. Na het opladen of opstarten van de MP3 volgt het apparaat een vaste volgorde dus voorspelbaar en dat is niet wat je wilt met een sufflefunctie; de sufflefunctie van de GoGear SA018 was beter.

Andaveaux 21-05-2012

Perfecte mp3 speler!

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

Zeer handig apparaat. Het is uiterst klein, en toch is de accuduur superlang. Prijs/kwaliteitsverhouding is daarom scheef in de zin dat de prijs te laag is voor hetgeen deze mp3 jou biedt.

Sverige1977 10-10-2011

Handig en klein

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

Makkelijk klein MP3-spelertje dat makkelijk in gebruik is en goed is op te laden via USB. Batterij gaat zéér lang mee en dat is dus ook zeker een voordeel aan deze speler. aanrader zeker voor deze prijs.

Guyke22 10-10-2011

Tevreden

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

Ik ben erg tevreden over deze MP3 speler van Philips. Hij heeft een erg goede prijs kwaliteitsverhouding en een mooi design!

janita 10-10-2011

niet zo gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

programma is moeilijk te downloaden.liedjes eropzetten is ook niet duidelijk hoe dat moet na heel internet uitgespit te hebben en na 3 dagen uiteindelijk gelukt om er eeen paarliedjes op te zetten.

Cathi 09-10-2011

Uitstekende geluidsweergave. Minder gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

De geluidsweergave is goed, evenals het oortelefoontje. Het display is goed leesbaar. Een groot nadeel vind ik dat het knopje om te navigeren niet duidelijk en goed voelbaar is. Je moet er niet naar hoeven kijken om naar een volgend nummer door te schakelen. Als je niet kijkt zit je er toch vaak naast, dan druk je niet op het knopje maar op het kastje.
Voor de rest prima product.

fokos 09-10-2011

Funcioneert uitstekend, gedateerd design.

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

Leuk ding om lange bus-en treinreizen wat te veraangenamen. Het geluid van de meegeleverde dopjes is goed. Ik heb er een paar andere bijgekocht en geniet nu nog meer.

plien 09-10-2011

goed geluid en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

Prima mp3 speler, alleen de koptelefoon doet het niet meer naar behoren,aarschijnlijk zit er een breukje in waardoor het geluid hapert.

Henry8th 09-10-2011

goede MP3 speler

Geschreven voor: Philips GoGear MP3-speler SA1922/02 2 GB

alleen het initialiseren zou anders kunnen. Telkens wanneer je hem aanzet moet je wachten tot het initialisatieproces is afgelopen

ggrassi 24-04-2010

Ik heb deze mp3 speler nu een aantal dagen in mijn bezit maar kende deze al daar mijn broer dezelfde heeft.

Ik heb deze aangeschaft daar deze een klein formaat heeft.

Allereerst ben ik niet kapot van mp3 spelers die ik op moet laden via een pc o.i.d. Liever werk ik met AAA batterijen. Wel moet ik zeggen dat deze het lang volhoudt minimaal 8 uur aan een stuk.

Het apparaatje is zeer degelijk van constructie en de bediening is recht toe recht aan. Dit beteknt dat er voldoende features zijn om dat de doen wat nodig is en niets extra's

Het geluid doet absoluut niet onder mijn IPOD video. Ik gebruik wel in beide gevallen een topsetje in ear plugs van Sony MDR ex-700.

Het display mocht wat groter, maar dat zegt meer over mijn leeftijd. Ben toe aan een leesbrilletje.

mmverk 07-03-2010

Mijn dochter van 8 wilde graag een mp3 speler maar die kon niet te duur zijn. Deze speler blijkt een schot in de roos te zijn. Compleet apparaat met USB kabel en koptelefoon en levert een verbluffende geluidskwaliteit voor zijn prijs, zelfs met de bijgeleverde koptelefoon. Hij doet wat dat betreft niet heel veel onder voor onze ipod van 200 euro! Een fijne bijkomstigheid voor een kind van 8 is dat de interface op het apparaat in het nederlands ingesteld kan worden.

Het apparaat werd meteen herkend door windows en ook in windows mediaplayer as draagbare speler. De bediening heeft wat weg van de ipod met indelingen van de muziek op album, artiest etc. Al met al een heel compleet apparaat zeker voor de prijs.

En ja, het uiterlijk is niet zo sexy maar het geheel voelt wel erg degelijk aan. Degelijke knoppen en een stevige metalen kast, die kan wel tegen een stootje verwacht ik. De batterijen zouden 27 uur afspelen aankunnen na in maar 4 uur opgeladen te worden door de USB poort maar dat hebben we nog niet getest.

moi3 16-02-2010

2,5
Heb het ding net binnen. Ziet er niet mooi uit en klinkt blikkerig. Bovendien lukt het me niet om mappen te maken. *zucht* had toch beter moeten zoeken van tevoren, maar ik had verwacht dat zo'n simpele optie wel kon op een apparaat van 30 euro. Niet tevreden, dus.

Sanchaz12 27-11-2009

Vorige week deze mp3-speler aangeschaft, omdat mijn vorige (Creative Zen) in de wasmachine heeft gezeten en het nu niet meer doet. Nu ik deze een week gebruik, valt het me op dat de geluidskwaliteit van deze veel beter is als van de Zen. De bass is veel dieper en helderder en de hoge tonen zijn ook helderder. Het klinkt i.c.m. mijn Creative EP-830 oortjes gewoon als hét geluid! Echt super! En dan ben ik niet zomaar iemand die de geluidskwaliteit bovengemiddeld noemt, want ik ben kritisch! De Creative Zen heeft ook hét geluid volgens reviews, maar daar denk ik toch echt anders over, deze philips heeft een veel betere geluidskwaliteit als de Zen. Met het bedieningsgemak zit het ook wel goed, Er zitten precies genoeg opties op die ook nog eens logisch geordend zijn. Ook de batterijduur is super, wel 27 uur non-stop! Zeker een aanrader als je iets beters zoekt. Zorg wel dat je je eigen (betere?!) oordopjes gebruikt, want met de meegeleverde klinkt het blikkerig.

anita witteman 24-07-2009
  • Product maand in bezit

9,6
Bijzonder gemakkelijk in gebruik.
Zeer goede geluidskwaliteit.
Muziek zowel in mapjes of volledig willekeurig af te spelen.
Makkelijke opnamemogelijkheid, met goede geluidskwalitiet voor zover mogelijk.
Lekker klein

noorderling 19-05-2009

9,6
prima mp3 speler. Ik gebruik hem elke dag tijdens het sporten.
Geluid is goed, bediening simpel en helder. Baterij gaat heel erg lang mee!

Aanrader