HP S2031a 20 inch Diagonal LCD Monitor - Reviews

Beeldverhouding
16:9
Formaat (cm)
50,8 cm

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

fastfolkert 18-12-2010 Product paar dagen in bezit

Dit is m.i. een prima monitor die momenteel voor onder de honderd Euro te verkrijgen is bij de zaak waar je "toch niet gek bent"
Geen LED backlight maar een ouderwetse CFTL en een prima scherp beeld. Af-fabriek een beetje te helder naar mijn smaak, maar dat kan eenvoudig worden bijgesteld (ik heb 'm op 75% staan). Kleurweergave goed en vervorming (mits je PC ingesteld is op de native resolutie van 1600x900) is voor mijn ogen afwezig.
Enige kleine kanttekening is dat de kijkhoek horizontaal niet heel groot is; vanaf ongeveer 45 graden inkijkhoek wordt het beeld een beetje "doffer". Maar binnen die hoeken heb je daar geen last van.

Netkabel, VGA, DVI en audiokabels worden allemaal meegeleverd, erg netjes! Ook zitten er ingebouwde speakertjes in, die weliswaar een matige kwaliteit hebben, maar toch handig kunnen zijn.
Vormgeving tenslotte is strak, geen zichtbare knopjes maar wel een beetje irritant blauw ledje...