LG 27MP65HQ-P

LG 27MP68HM-P

LG 27MP68HM-P

Acer G6 UM.HG6EE.J011

Acer G6 UM.HG6EE.J011

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Ton3B 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

Binnen de prijsrange geeft deze monitor een prima beeld en ziet er mooi uit. De mogelijkheden heb ik net even minder beoordeeld omdat de DualMode software niet werkt: nu stel ik gewoon het tweede scherm in via de grafische software van mijn laptop. Ook het installeren van de software verliep niet goed, met telkens foutmeldingen. Dit zijn wat mij betreft minder zware punten, het scherm zelf is het belangrijkst en is goed.

ton3B 16-11-2015

Intussen heb ik de monitor 4 maanden in bezit en ben ik nog steeds tevreden over het scherm. Minder goed, en zelfs irritant, is de te slappe voet, waardoor het scherm enorm wiebelt. Voor mij zou dit een reden zijn om de volgende keer een ander scherm te kopen, hoe moeilijk kan het zijn om een monitor van een stabielere voet te voorzien.

GerardLeiden52 19-06-2015 Product paar dagen in bezit

Fantastische kijkervaring en dito gebruiksgemak. Scherpe prijs kwaliteitsverhouding. Prachtige vormgeving, vooral door de smalle rand. Zwart in het beeld is ook echt zwart.

Kees Duijzer 25-03-2015 Product paar dagen in bezit

Prima scherm, goed groot en een prima prijs/kwaliteitverhouding, ik kan nu nog beter mijn grafische werk doen, en met mijn flightsimulatir verre vliegreizen maken, ook het tekstwerk is een stuk gemakkelijker geworden.Zeer zeker aan te bevelen.

Hans qwerty 12-10-2014 Product paar dagen in bezit

7,3
goed:Strak design. prima filmbeeld.

nadeel: geen usb hub; 1x HDMI, dus geen mogelijkheid PC en laptop samen aan te sluiten.Beeld niet geel vullend te krijgen bij maximale resolutie grafische kaart (vegeen verschaling)

Threestripes 06-09-2014 Product paar dagen in bezit

Heel mooi paneel, fijne grote om op een bureah te zetten en heeft een goede kleur balans ook de ingangen voldoen goed aan de gemiddelde eis

Rene 0508 07-08-2014 Product paar dagen in bezit

Twee monitoren heb ik aangeschaft. De installatie is simpel. Beeld is goed, vormgeving is ook goed. Het is nog wel even zoeken met de knopjes aan de onderkant, die zijn slecht zichtbaar.

Clara1954 03-08-2014 Product paar dagen in bezit

La lang zoeken en vergelijken zag ik bij Mediamarkt
deze monitor staan. Veel erover gelezen. Zeer goede revieuws. Toen ik er mee thuiskwam en ik hem had aangesloten kon ik mijn ogen bijna niet geloven. In een woord: Fantastisch, wat een kwaliteit. Ik ben blij dat ik weer voor LG gekozen heb, Bedankt.