De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kenwood M-918DAB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

a*********@c******** 28-11-2021

Prima

Geschreven voor: Kenwood M-918DAB

Prijs kwaliteit is perfect naar mijn meningen. Mooie vorm geving strak zwart alleen de luidsprekers kabel zou wel langer als de meter nu kunnen .

Degelijj apparaat 02-09-2021

Degelijk apparaat

Geschreven voor: Kenwood M-918DAB

Goed apparaat en goed geluid. Afstandbediening laat echter te wensen over: een lullig klein dingetje en na meer dan 2 meter werkt het mormel niet.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Degelijk

Minpunten

• Slechte afstandsbediening

Frank 15-05-2021

Kenwood M-918DAB

Geschreven voor: Kenwood M-918DAB

Prijs/kwaliteit verhouding goed. 50W speakers geven een uitstekend geluid. Ik geef geen 10 ipv een 9 omdat de afstandsbediening een klein lullig formaat heeft en op 4 meter niet werkt.

Pluspunten

• Geluidskwalitet
  • Afmetingen

Minpunten

• Te kleine afstandsbediening
  • Afstandsbediening werkt niet vanaf >4 mtr

Arjan Hanegraaf 20-11-2020

Slechte FM en DAB ontvangst

Geschreven voor: Kenwood M-918DAB

Ik kocht de Kenwood omdat dit merk bekend stond om zijn kwaliteit en geluid. Ditmaal helaas een flinke tegenvaller.

Met name gekocht omdat ik dan mijn cd collectie nog kan afspelen en de boxen mooi geluid geven. Echter de FM/DAB die ik recentelijk wilde gaan luisteren is van zeer slechte ontvangst kwaliteit. Zelfs ruis bij fm zenders en de publieke omroepen niet eens te ontvangen.

Verschillende antennes gebruikt. Dicht bij het raam en zelfs buiten. Maar niet optimaal te krijgen. Wel een verbetering. Een goedkope wekkerradio met fm doet het zelfs nog veel beter.

Een kennis van me die al meer dan 40 jaar in het vak zit gaat nu kijken om een auto radio versterker in te bouwen. Daarbij is hem opgevallen dat er hoogstwaarschijnlijk bij een reparatie weerstanden bij de voeding zijn vervangen. Dit bleek uit het soldeerwerk. Ik heb hem nieuw gekocht.

Of dat ze allemaal slecht zijn of ik een blauwe maandag gevalletje heb is ook de vraag natuurlijk. Laatst Kenwood gebeld maar enigzins teleurgesteld in hun respons. Mocht het na deze aanpassing nog tegen vallen wil ik ze nogmaals opbellen om hen te verzoeken om een nieuwe tuner op te sturen. Daar ligt dan echt de verdenking.

Niet wat ik van Kenwood had verwacht.

Pluspunten

• Geluid boxen
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Zeer slechte tuner
  • Slechte ontvangst fm/dab