Philips BTB2515/12 - Reviews

tuner, cd-speler
Muziekvermogen
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips BTB2515/12 op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Quint82 08-12-2018

Kan geen DAB+ zenders beluisteren

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

Een mooie compacte radio, die de fm zenders goed en zonder storing weergeeft. Maar het afspelen van een DAB+ signaal lukt niet. Hij vindt de zenders na het scannen, maar zegt dat deze off line zijn en geeft geen klank weer. Ook met een grotere langere DAB+ antenne lukt dit niet.

Ypie 06-08-2020

Fijne radio

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

Het was even zoeken naar een juiste dab+ ontvangst, maar na deze gevonden te hebben prima radio.
Staat in huiskamer, maar voor bijblijven van lokaal nieuws prima geluid.
CD is ook leuk,maar geen concert kwaliteit : Dit ook niet te verwachten voor dit formaat en prijs.

Patrick229 30-05-2020

Miskoop

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

Wat een miskoop! Om bedroefd van te worden.

Maakt niet uit waar op welke positie in huis ik de set neerzet, nergens heb ik meer dan 15 seconden fm radio, laat staan DAB+ !
Het meegeleverde draadje wat de antenne moet voorstellen is echt een grap, zelfs met een lange antenne, die ik uit ergenis extra! heb aan moeten schaffen is het resultaat nog steeds nul.

Het is dat de papierbak al geleegd is en ik de originele doos niet meer heb want nu kan ik deze miskoop helaas niet meer retour sturen.

Hoop geld voor niks. Het is treurig.

Pieter C. 07-05-2020

Leuke set !!!

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

Leuk design. Compact. Goed geluid. De mogelijkheid tot instellen van de geluidsweergave is beperkt maar voldoende. De CD speler werkt uitstekend. De USB aansluiting werkt niet met mijn oudere iPhone 6. Hopelijk wel met een nieuwer model. Daarentegen werkt de Bluetooth mogelijkheid meer dan uitstekend en mis ik de de USB niet. Hoewel bijkomstig; handig is dat Bluetooth ook bediend kan worden met de Apple watch. Dit als de afstandsbediening of telefoon meer dan een armslengte weg ligt. De display zou wat
moderner en duidelijker kunnen. Verder gaat het switchen naar kanalen en functies wat traag. De afstandbediening is wat klein. Ik moet goed kijken waar ik m'n vingers plaats.
Een algemeen probleem is de DAB ontvangst. De bijgeleverde antennedraad werkt voor FM, maar in mijn geval niet voor DAB. De aanschaf van een DAB sprietantenne gaf enige verbetering maar de DAB ontvangst blijft zeer beperkt. Als het werkt heb je een kristalhelder geluid. Als het werkt ! In FM is het geluid uitstekend, en voor de gemiddelde huiskamer ruim voldoende. Mocht je een concert op volle sterkte willen horen dan is een zwaardere set beter.
Misschien is het mogelijk dat Philips als optie een passende DAB antenne kan leveren mét advies.

BartDoets 06-02-2020

Geluidskwaliteit benedenmaats

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

Keurig apparaat, alles werkt goed maar de geluidskwaliteit is pover, zo pover zelfs dat ik eigenlijk geen verschil hoor tussen de verschillende preset equalizer instellingen...

Minpunten

• Geen basweergave

Karel T 26-11-2019

DAB antenne past toch

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

Mijn vorige review vereist een rectificatie: achtr op het apparaat szit een aansluiting voor een DAB antenne met een bepaalde stekker, de meegeleverde stekker líjkt er niet op te passen (mannetje-vrouwtje principe), maar hij blijkt toch op het pinnetje te passen. Advies: wees duidelijker in uw toelichting, bespaart de koper een hoop tijd. Dab werkt redelijk zonder storing

Anoniem 01-10-2019

zeer goede midiketen

Geschreven voor: Philips BTB2515/12

wilden een DAB+ keten en deze is super je kunt er van alles mee zeer goede keten voor een mooie prijs