Pioneer X-HM76D - Reviews

Componenten
tuner
Muziekvermogen
USB-aansluiting

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Onno 04-03-2017 Product paar dagen in bezit

Perfecte set

Ik was al langere tijd op zoek naar een alles in 1 set die ik kan gebruiken voor voornamelijk muziek luisteren, gamen en tv kijken. Na wat miskopen denk ik dat de juiste set gevonden heb. De mogelijkheden zijn eindeloos door Spotify Connect, TuneIn, Tidal etc. Dab+ ontvangst is redelijk maar ligt meer aan dab zelf dan aan de set. De bouwkaliteit van Pioneer is erg goed, mooie materialen en voelt allemaal solide aan. Aansluiten is een fluitje van een cent en na 10 min draait alles naar behoren incl wifi connectie. Het geluid is vol en zelfs op hoog volume nog prima zuiver. Lage tonen overheersen iets maar al met al klinkt het echt lekker. Ik heb vele merken gestest of gehad, Onkyo, Bose, Harman Kardon, maar kom toch iedere keer weer terug bij Pioneer. Het geluid van de tv is makkelijk via een optische kabel aan te sluiten en klinkt prima rekening houdend dat het geen Home Cinema set is. Al met al ben ik erg tevreden en heb veel plezier van de eindeloze mogelijkheden om muziek te luisteren.

Pluspunten

• Mooi vol geluid vooral bij muziek
  • Kwaliteit van de unit
  • Makkelijk aan te sluiten
  • Mogelijkheden

Minpunten

• Speaker draden aan de korte kant

M.v.K. Haarlem 10-02-2017 Product paar weken in bezit

Eenvoudige installatie

Ik zocht een apparaat dat muziek van internet speelt, van CD en USB memory stick. Afspelen van Mp3 is ook belangrijk. Dit alles doet het apparaat naar behoren, al heb ik een internetverbinding met Devolo stekers tot stand gebracht voor een stabiele internetverbinding. De WiFi van UPC 'stottert' namelijk. Pioneer geeft aan dat een goede app voor o.a. Ipad te downloaden is en dat klopt. Alles kinderlijk eenvoudig te installeren, ook voor een leek. Het nadeel van de speakers is echter dat er veel lage tonen uit te halen zijn, zelfs met P-bass, maar dat de hoge tonen naar mijn mening hinderlijk tekort schieten. Ik kan slechts adviseren om andere/betere speakers te kopen.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie, ook internet
  • Goede app voor o.a. ipad
  • Duidelijk afleesscherm

Minpunten

• Onvoldoende hoge tonen