Philips BTD7170/12

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips BTD7170/12 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,4

Maarten 02-11-2017

Muziekkie?

Geschreven voor: Philips BTD7170/12

Onze Soundhub kapte er (veel te snel) mee, dus op zoek naar wat anders voor 'n mooie prijs én minder ingewikkeld te bedienen. Met dit apparaat hebben we dat gevonden: compact genoeg om in het TV-meubel te passen, groot genoeg voor fatsoenlijk geluid en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Formaat
  • Prijs
  • Bedieningsgemak
  • Geluidskwaliteit
  • DVD- afspeelmogelijkheid

Minpunten

• Geen netwerkingang
  • Korte speakersnoertjes

198812 27-02-2016
Geschreven voor: Philips BTD7170/12

Hoewel dit toestel wordt aangeprezen als een CD speler voldoet het niet aan de standaard CD specificaties (red book). Dit Philips toestel voegt extra pauzes toe tussen de opeenvolgende CD-tracks, een ontwerpfout die blijkbaar niet herstelbaar is. Dit product is dus sterk afgeraden voor iedereen die live-cd's, klassiek, rock, metal, electronica, hip-hop, jazz en zelfs pop-muziek in zijn cd-collectie heeft.

arfo 16-02-2015
Geschreven voor: Philips BTD7170/12

Er komt echt goed geluid uit apparaat, hoge tonen en bass zijn gewoon goed. 150 watt vermogen mag er ook wezen, is een klein apparaat wat veel mogelijkheden heeft.

Minpunten zijn er zeker, er wordt een snelstartgids meegeleverd, die zit zeer onlogisch in elkaar en behandeld maar enkele onderwerpen, een gebruiksaanwijzing moet je van de website afhalen.
Zender zijn niet zo makkelijk te instaleren op de plek waar jij ze wil hebben, veel handelingen nodig.
De afstandsbediening is een beetje een lachertje, zwart, klein, kleine knopjes, bijna onleesbare tekst, hier is duidelijk op bezuinigd wat weer jammer is.

Al met al is het best een setje wat zijn geld waard is maar dan puur door het feit dat het geluid erg goed is

Passat01 02-10-2014
Geschreven voor: Philips BTD7170/12

Dit apparaat is een kleine krachtpatser zonder poespas. De Philips heeft meerdere afspeelmogelijkheden USB, Bluetooth, dvd, cd. Aan de achterkant bestaat de mogelijkheid om een subwoofer aan te sluiten en er zit 1 HDMI uitgang op. Het geluid is verbluffend voor zo'n klein setje, lekker veel bas en een goede stereo balance. Er zitten geen overbodige functies op die je toch niet gebruikt en daardoor makkelijk te bedienen zonder dat je hele menu's door moet. Er zit ook een Nfc functie op speciaal voor smartphone's die dit ondersteunen. Deze smartfone's worden automatisch verbonden met Bluetooth als je bij het apparaat in de buurt komt. Kortom een mooie complete set met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

keizer10 22-01-2015

Hallo Passat01,

Je schrijft een goede stereo balance, zit op deze set dan een balance regelaar,ik dacht dat geen enkele digitale miniset nog een ingebouwde balance regeling had !

Bedankt voor de reactie.