Panasonic SC-DM504EG-K Zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic SC-DM504EG-K Zwart op Kieskeurig.nl.

JJ 21-11-2020

Klein apparaat groots geluid!

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K Zwart

Prachtig klein apparaat met een super geluid! De bediening met de afstandsbediening is super eenvoudig. De vele functies maken dit tot een complete geluidservaring. Het geluid van de tv via deze complete receiver klinkt goed, ook met de surroundfunctie. Luisteren via je telefoon of usb gaat perfect via Bluetooth. Ook de dab+ radio is mooi, soms wel lastig om goed signaal te vinden.
Zeker een aanrader!

• Gemak
  • Vele functies

Minpunten

• Dab + ontvangst

Ananya 05-11-2020

Verrassende box

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K Zwart

Ik kreeg de gelegenheid om dit product te testen. Leuk, want wij waren op zoek naar een geluidssysteem waarmee konden streamen en radio luisteren.
Het was even zoeken hoe de bluetooth werkte, dat werkte. Het was ook even puzzelen hoe we een 2e device konden aansluiten.

Het geluid is prettig. De radio werkt nog niet, dat ligt niet aan het apparaat. Je krijgt keurig alle kabels meegeleverd, wij kwamen er achter dat de radio-kabel in ons huis niet is aangesloten.
De cd-speler is prettig. Tegenwoordig kom je nog weinig apparaten tegen waar je een cd in kunt afspelen. En aangezien niet alle cd's ook online te vinden zijn, werd ik blij van de mogelijkheid om ze bij dit apparaat af te spelen. De afstandsbediening is klein, daardoor raak je hem snel kwijt, ligt wel lekker in de hand.

Ik vind het apparaat wel wat aan de hoge kant, hij past bij ons niet mooi in het audio-meubel. Gelukkig is hij egaal zwart, het uiterlijk is verder prima.

Pluspunten

• cd-speler
  • Bluetooth
  • Simpel design

Minpunten

• kleine afstandsbediening

JeDee 30-10-2020

Sterk door eenvoud

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K Zwart

Panasonic SC-DM504EG-K Zwart. Compleet muzieksysteem voor kleinbehuisden. Eenvoudig strak design, met verbluffend veel mogelijkheden.
Installatie fluitje van een cent. Wijst zich automatisch en ook snel, zowel voor DAB+ alsook FM.
Antennekabel gemakkelijk en snel aan te brengen. Binnen paar minuten genoot ik al van de muziek. Uiteraard kun je geen A+++ geluid verwachten, maar toch boven verwachting. Deink dat de houten kast daar debet aan is. Cd speler subtiel verborgen, maar wel aanwezig. Speelt zowel zelf opgenomen cd’s af, alsook de originelen. Voor kleinbehuisden (studenten- ouderen) zeker een product dat voldoet.

Pluspunten

• Verrassend cimpleet
  • Houten kast zorgt voor goed geluid
  • Compleet
  • Betaalbaar
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• Afstandsbediening moet je aan wennen.

Willempie1975 28-10-2020

Panasonic SC-DM504EG-

Geschreven voor: Panasonic SC-DM504EG-K Zwart

Vanaf het moment dat ik de doos openmaken was ik aangenaam verrast het design ziet er mooi uit Hij is mooi vormgegeven en hij staat het heel goed in de woonkamer.
Hij is zeer makkelijk aan te sluiten en ook de bediening is zeer gebruiksvriendelijk.
Of je nou de radio erop hebt staan of vier de televisie het geluid wat je krijgt is mooi helder en er zitten goed bas geluid in

Pluspunten

• Uitstraling design