AC Ryan Playon!HD2 1.0TB 1000 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AC Ryan Playon!HD2 1.0TB 1000 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

reetjuh 07-04-2012

Heb deze player al lang in mijn bezit, en ja....een perfect apparaat, wat perfect past bij mijn wensen wat betreft film kijken. De blue-ray kwaliteit is geweldig. En wat ik van mijn schoonzoon hoor, (die de mini heeft) werkt de 3D-functie perfect. Toegeven....even op de site van AC Ryan op zoek naar de NL-talige gebruiksaanwijzing; maar ach, als dat alles als min punt is???

harmex 29-12-2011

Ik hou me nog even op de vlakte van de mogelijkheden wat de ACR betreft omdat ik hiervoor het apparaat te kort in mijn bezit heb. Wel maakt de ACR veel lawaai wat ik als zeer storend ervaar. Daarom heb ik een stillere ventilator besteld die de orginele gaat vervangen. Ik weet dat je hiermee je garantie waarschijnlijk mee verspeeld. Bestanden via het netwerk erop zetten is mogelijk alleen is de snelheid (2.6 Mb/s) waarmee dit gaat erg traag maar dit ligt aan het netwerk en niet aan de ACR. In een ideale wereld zou ik de films die ik opneem met m'n Humax 5200C gelijk op de HD van de ACR zetten. Ik zit nu op de koers om mbv een externe HD (de Humax kan wel gelijk op een externe HD films opnemen) de films naar de ACR te verhuizen.

14ttweety 28-01-2012

hey.. harmex

ik deel je ventilator herrie.... waar en welk type fan ga je er nu inzetten!!

is ook wel wat voor mij...vrgr....ton

Harmix 18-04-2012

Hallo Tweety,

Wellicht heb je het al opgelost maar ik heb een ventilatortje besteld by Conrad nl. de 'Noiseblocker XM1 4CM PC cooler'. De modificatie is erg goed verlopen en tijdens een film hoor ik de AC Ryan niet !

Over de AC Ryan zelf...wist eerst niet goed wat ik ermee aan moest maar kan nu niet meer zonder. Alles wat je m'n ACR voor de voeten gooit speelt hij probleemloos af. Kortom zéééér te vreden over het de ACR

Kees de Jonge 15-12-2011

In het draadloos netwerk hangen is echt een crime. Ik heb zeker wel 200 keer een ssid in moeten voeren. Combinatie met Windows 7 is matig.

De interface is gewoon niet goed genoeg. De speler begint standaard met indexeren ook als je daar geen behoefte aan hebt. Daardoor moet je eerst moeite doen om het apparaat aan de praat te krijgen.

De netwerk verbinding vliegt er voortdurend uit met de laatste firmware upgrade. Oplossing downgraden naar een versie van voor augustus van dit jaar. Dat kan toch niet waar zijn?

Hoog resolutie films zijn traag.

Combinatie met een plasma scherm is niet aan te raden vanwege inbranden.

subdowns 23-11-2011

de ac ryon hd 2 is zeker niet beter dan de eerste versie die ik ook nog bezit . het upgrade daar gaat nog wel eens wat mis mee maar verder is deze ac ryan hd2 wel goed maar ik raad het niet aan om hem te kopen . ga eerst even goed info halen op het internet voor dat je hem koopt . blijf erbij dat de eerste ac ryan betr is dan de nieuwe dit is mijn mening iedereen mag er over denk wat hij wil.

Erwin1966 28-10-2011

Heerlijke Player, makkelijk te bedienen.
In de winkel zeiden ze dat ik de Playon HD moest nemen, en ik heb er geen spijt van.
Streamen als de beste, zelfs HD films, maar dit ligt natuurlijk aan je internet provider.
Afstands bediening met menu werkt wel wat traag, maar als je dit weet valt het wel mee. Ik heb voor installatie een 8 gegeven omdat je de handleiding op internet moet zoeken.
Verder een toppie apparaat en ben blij dat ik deze keus gemaakt heb.

NIETzichtbaar 30-11-2011

Hoe kom je daar nou weer bij!!! Het is een verschrikkelijk apparaat. Jonge jonge jonge groetjes dr jonggggg

branwacht 22-12-2011

Je internet provider heeft niks te maken met het streamen van HD content or whatsoever !

Je locale netwerk is daar verantwoordelijk voor en dat is meestel tot 54 mbps snelheid of beter nog 100mbps allebei is ruim voldoende om HD content te kijken.

chibbes 25-10-2011

Het is een best redelijk toestel ,maar dan moet hij niet naar 2 dagen telkens maar weer vast gaan lopen.Best jammer voor 177 euro waardeloos dus.Ook is hij best wel traag in verwerking zelfs bij de eenvoudigste functies.

Ferdinand 1970 15-10-2011

Ik heb deze AC Ryan Playon al meer dan een jaar en ik ben er uiterst te vrede over. Hij steam wel niet, maar dat doe ik op mijn PC en dan zet ik het bestand over naar de Mediaplayer. En met steamen op de PC vind ik dat je dan meer controle er over heb.
Ik vind deze mediaplayer een goede aanrader

Pier P. 27-09-2011

Instalatie probleemloos, ook zonder handleiding. Speelt elk formaat af, ook AVCHD-ISO.
Leek in het begin wel eens te haperen, maar dat was omdat de auto-scan aanstond. Op "stop"drukken en het "probleem"was over.
Bediening is erg intuatief, gebruiksaanwijzing niet nodig. Geen ervaring met 'streaming'.
Harde schijf is geruisloos.

Robert - Rhoon 29-06-2011

Ik heb de AC Ryan Playon HD2 nu een aantal weken in bezit. Bevalt prima. Je moet wel even de tijd nemen om de handleiding door te nemen, dat scheelt je later weer tijd als je ermee gaat spelen.

Ik heb er later ook nog een USB WiFi adapter bijgekocht. Werkt ook als een trein.

Zowel de HD2 als de Wifi adapter is aansluiten en werken.

Ik ben er erg tevreden over. Films opzoeken en bekijken werkt via bestandsbeheer het snelst.

Als ik één nadeel moet noemen, dan kan ik alleen maar bedenken dat het menu vrij traag reageert. Hier moet je wel even aan wennen.

Verder is het een geweldig product voor een goede prijs.

mvdenzen 17-05-2011

Na mijn tvix player dacht ik een nieuwe goed model mediaplayer aan te schaffen. Ging voor de nieuwste met USB 3.0. En kwam uit bij AC rayan HD2.

Op zich een mooi stil apparaat maar wat een brakke firmware!. Mijn oude tvix 4100 (4 jaar oud) heeft meer opties en functies. Simpel voorbeeld. Je kan alleen maar ondertitels selecteren als het srt bestand exact dezelfde naam heeft als het film bestand. Mijn tvix kon dat wel. Bij vooruit spoelen moet de ondertitel weer opnieuw geselcteerd wordn. Onhandige menu structuur van de afstandbediening.
Omslachtige manier van verwijderen. Te veel handelingen tov mijn tvix. En zo zijn er nog veel meer haken en ogen. En dan heb ik het alleen over films kijken. Muziek luisteren en downloaden doe ik er niet mee.
USB 3.0 is wel snel maar daar alleen voor zou ik hem niet kopen.

Een product op de markt zetten is prima maar als de firmware echt brak is moet je gewoon even wachten met het lanceren. Lees de forums maar eens na