De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sonos CONNECT:AMP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Mariëtte 07-04-2011
Geschreven voor: Sonos CONNECT:AMP

Wat een genot!
Een fantastische vervanging van mijn versterker. Installatie is zeer gemakkelijk. Het geluid formidabel. Ik heb er 4 boxen op aangesloten. De bediening is zo eenvoudig. Vanaf de bank met je iPhone je playlist samenstellen is kinderspel. Zeer intuïtieve bediening. Met en Spotify premium account erbij ben je helemaal in je sas. Sonos is voor mij een openbaring. Zeker met de mogelijkheid tot uitbreiding. Klasse!!

live4evil 22-01-2011
Geschreven voor: Sonos CONNECT:AMP

al vele dagen hier allerlei reviews over mediaspelers gelezen...maar geen enkele leek alles goed te kunnen. Dus gekozen om eerst iets voor audio aan te schaffen - daar ging onze interesse uit: honderden cd's en altijd radio aan.

Nu dus sonos zoneplayer met de controller 200 gekocht - mediapseler voor video volgt wel een keer.

super snel geinstalleerd en onze eigen, goede speakers (BNS) erop aangesloten.

voordeel van Sonos: snel geïnstalleerd, communiceert - via onze router (alleen maar netwerk kabel indoen!) maar via aparte frequentie met de aangesloten apparaten (laptop, harde schijf, andere computers), en terwijl je download kun je gewoon muziek blijven afspelen.

nog gen spotify of zo getest (wel al kink fm als internet radio), maar onze muziekcollectie staat al in de bibiotheek....in slechts een paar minuten

aanrader als je niet overal je cd's wil terugvinden en goede geluidskwaliteit wilt. wij gaan als we weer gespaard hebben (ja sonos kost wel wat) wat zoneplayers op andere plaatsenin het huis zetten of misschien wel zoneplayer 90 op de oude versterker aansluiten