Sitecom TV Media Player 0 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sitecom TV Media Player 0 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M Nulle 26-04-2014
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

Waardeloos apparaat, werkt traag en lijkt een eigen leven te hebben. Films slaan regelmatig op hol of spelen niet af. Ook de reactie op afstandsbediening laat te wensen over. Zeer onbetrouwbaar. Ik heb spijt van deze aankoop

Turfschip 16-03-2012
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

Deze mediaspeler loopt voortdurend vast of geeft geen geluid. Onlangs in een aanbieding voor 49 euro gekocht maar is helaas weggeooid geld. Mijn advies: liever iets meer uitgeven voor een apparaat dat doet wat de fabrikant aangeeft op de verpakking.

Lvdnat 29-07-2011
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

deze media is wel makelijk enn handig
gebruik deze samen met de Home Storage Center MD-253. het afspelen gaat prima niks mis mee werkt prima.
heb hen aan gesloten met Hdmi kabel geluid naar versterker is Digitaal en de net werk kabel aan gesloten , zoek automatisch naar update die nodig zijn.

voor mij een goed werkende media center

JOhan_kr 12-06-2011
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

Is een goed apperaat dat van alles kan afspelen.
Het is alleen te traag met grote bestanden zoals 40GB afkomstig van blue-ray.

JanRekers 15-08-2010
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

Ik heb deze mediaspeler vorige week gekocht, en ben er even mee bezig geweest hoe ik gedownloade dvd's er het beste mee af kan spelen. Probleem is dat deze mediaspeler geen DVD-menu's herkent, en alleen de videofiles zelf kan afspelen. Dat leverde problemen op met meerdere afleveringen van een serie op een een dvd, en leverde problemen op met de ondertiteling. Uiteindelijk blijkt een handige oplossing te zijn: gebruik DVD-shrink om van elke aflevering een losse ISO file aan te maken. Die ISO file bestaat dan maar uit 1 video file, met de juiste subtitle track er bij. Zet al die ISO files in een directory, en met next en previous spring je eenvoudig tussen de afleveringen.

Ben-san 01-08-2010
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

Heb het aparaatje bijna een maand in bezit. Was er in het begin niet helemaal tevreden over. Het kan geen dvd menu's weergeven, het beeld en geluid haperde vaak bij blu-ray films en de ondertiteling bij blu-ray films vielen vaak weg.
Na de laatste firmware update geinstalleerd te hebben speelt het aparaatje de blu-ray films wel goed af. De ondertiteling nog niet. Ik ben er wel achter gekomen dat wanneer je losse ondertiteling download en die er bij zet, hij deze wel goed af speelt. 2 van mijn 3 problemen opgelost dus. Ben er nu meer tevreden mee dan voorheen.

mark25 02-06-2010

----------Update review, 2-6-2010----------
Nog steeds problemen met de ondertiteling in vooral bluray bestanden.
MAar eindelijk wordt dit nu ook toegegeven door Sitecom, maar of dit ooit wordt opgelost is onbekend, omdat ze moeite hebben met het oplossen van dit probleem, en dat is al weer ong 3 weken zo, en nooit meer iets vernomen verder.

Ook sinds de laatste update van Sitecom, starten sommige bestanden veel trager op als voorheen, al van meerdere mensen vernomen.
Het wordt er dus niet beter op, en of dus het toegeven ondertiteling probleem ooit wordt opgelost, daar ga ik sterk aan twijfelen.
Ben al op zoek naar een vervanger mocht het nog lang duren.

----------2e review, 19-4-2010-----------
Heb deze speler nu een tijdje in bezit.
Heb al een paar keer last gehad dat volgens de speler er een kritische fout was opgetreden, en dat er een reset moest volgen.
Dit gebeurt ook bij bestanden die eerst probleemloos werden afgespeelt.
Zeer vervelend.

Ook blijft er steeds het probleem van ondertitels die niet goed worden weergegeven.
Dit valt niet altijd goed op, maar gebeurt regelmatig, soms is het storend, soms niet, maar je weet dat er iets niet klopt.
Gebeurt alleen bij blue ray bestanden met ingebakken subs.

Support is niet zo heel erg goed,op vragen wordt slecht of niet geantwoord.
En het durt enorm lang voordat je antwoord krijgt, als je die al krijgt.

Heb enorme spijt van deze aankoop, ook omdat de beloofde dvd-menu support ook ineens word ontkent.
En dat was begin januari.
Er zou dvd menu support komen en chapter support.

Ga nu op zoek naar een betere mediaspeler, waarin geen enkele problemen met de ondertiteling zijn, en gewoon ook dvd-menu support aanwezig is.

---------1e review, 2-3-2010----------
Heb dit apparaat al ernige tijd in huis.
Gewone dvd's speelt hij goed af, ook in ISO vorm.
Helaas herkent hij geen dvd-menu, dat kan lastig zijn soms.
Eerst was door Sitecom verteld dat dit alsnog zou worden verholpen, later werd gezegd dat zoiets te oingewikkeld was en waarschijnlijk niet meer zal worden toegevoegd in firmware update- dus helaas, zoals het er nu uitziet geen dvd-menu ondersteuning.
BluRay bestanden speelt hij best goed af, soms een klein schokje in het beeld, wel problemen met ondertiteling- die valt regelmatig even weg.
Dit gebeurt in m2ts bestanden met ingebakken ondertitels.
Dus met Bluray m2ts bestanden, en met AVCHD m2ts bestanden.
Bij ander bestanden met losse ondertitels werkt het wel.
Met Sitecom hier kontakt over gehad, maar volgens hun moet alles goed werken, ze hebben nooit iets fouts ontdekt met dit ondertiteling probleem, dus er wordt door hun niet verder naar gekeken en nog uitvoeriger inderzocht.

Dus een beetje gemende gevoelens hierover. Best wel aardig gebruiksvriendelijk apparaat, maar denk dat er soms onwil is om echt goed naar foutjes zoals de ondertiteling te kijken.
Het is in ieder geval zeer lastig om support te benaderen, laat staan een antwoord te krijgen.
Dat is heel jammer.

aklasse 31-05-2010
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

Prachtig apparaat eerst de emtec moviecube gehad de s800 ook een perfect apparaat maar mijn vrouw vondt hem zo lelijk dat ik hem maar verkocht heb nu deze aangekocht pas perfect bij onze witte philips soundbar en witte lcd tv hierbij ook de witte samsung g3 1.5 tb externe harde schijf erbij gekocht werkt perfect samen ideaal alles op een plek.De sitecom voelt degelijk aan en is super makkelijk te instaleren begon meteen een update uit te voeren tot mijn verbazing henb ik nu you tube erop wist niet dat dat kon.Ook zit er 10 garantie op.Tot nu pakt hij alle formaten zonder problemen ook dts en ondertiteling.

Riddick 02-04-2010
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

probleem met de 300n adapter opgelost heb hem kunnen omruilen voor een nieuwe en deze werkte meteen dus gelijk firmware update erop en spelen maar, tot nu toe speelt hij al mijn bestanden ook blueray en de bestanden van mijn videocamera dus ik kan niet anders zeggen als dat het een prima apparaat is en geen dvd menu ik vind het tot nu toe niet storend

zeker een aanrader.

René Schuurmans

Peter1668 21-02-2010
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

De MD-270 met 300N adapter sinds gisteren in huis. Installatie wijst zichzelf, nieuw firmware erop en bestanden delen via Samba gaat allemaal heel simpel. Menu is overzichtelijk en alles wat je nodig hebt zit er zo ongeveer wel in.
Toch kan ik niet zeggen dat alles zonder problemen wordt afgespeelt. Vandaag toch 2 videoTS en 1 Iso-bestand tegengekomen waarbij zich problemen voordoen met ondertiteling, terwijl deze bestanden op de pc of na het branden op een dvd geen problemen geven. Verder 1 blue-ray image van 50 GB die na een paar minuten stotterend afspeelt, maar dit zou nog aan de instellingen kunnen liggen, Speel nu af op 1080 en 24hz misschien dat het op 1080 en 50hz beter gaat. Ik ga ervan uit dat de degelijkheid wel goed zit met 10 jaar garantie.
Al met al geen spijt dat ik dit apparaat heb aangeschaft, en de problemen met ondertitels zullen door updates in de toekomst wel opgelost worden hoop ik.

mlaf_kroes 31-01-2010
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

Mediaspeler voldoet aan de verwachtingen -> speelt alles af en hapert nooit.

G.Krol 11-01-2010
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

Ik heb de mediaspeler nu twee weken en ik moet zeggen dat hij mij prima bevalt. Aansluiten is heel simpel en in minder dan 5 minuten werkt alles. Ik hem hem aan mijn Onkyo TX-SR806 AV receiver via de HDMI aangesloten en kan dus zo genieten van full-hd beeld en hd geluid op mijn full-hd lcd televisie. Even in het menu systeem bij het tabblad audio/video de instellingen veranderen:
Beeldverhouding: breedbeeld
Video uitvoer: HDMI
Beeldschermresolutie: 1080P
NTSC/PAL: PAL
Audio uitvoer: Digitaal.
Met deze instellingen geniet je van het mooiste beeld en geluid (als je tv deze mogelijkheden bied).
Er is al een nieuwe firmware update uit en die heb ik even geinstaleerd door de sitecom even via de lan op mijn router aan te sluiten. Op de tv zie dan meteen dat hij nieuwe firmware heeft gevonden. Even geinstaleerd en klaar. Ik zie zelf overigens geen verschil met de oude firmware.
Ik heb er een externe harde schijf via de USB aan hangen en dat werkt prima. De films spelen zonder haperen af. Ook leest hij losse ondertiteling files wanneer ze dezelfde naam hebben als de film (.srt bestanden vaak bij M2TS HD video files).Ik heb er zelfs films bij van 25 Gb groot en dat speelt hij ook zonder problemen af. Snel vooruit "spoelen" doet hij bij mij niet goed (2x is maximaal), maar dat heb je ook niet echt nodig. Wanneer je de film stop en het systeem uit zet en later weer aan en je kiest dezelfde film weer, dan vraagt hij of je verder wilt gaan waar je bent gebleven of dat hij weer vanaf het begin moet afspelen, dus wat wil je nog meer. Hij speelt werkelijk alles af zonder problemen. Ook muziek en foto's kun je er op afspelen. Het menu spreekt voor zich en je hebt er de handleiding nauwelijks bij nodig om de sitecom md-270 te bedienen. Via de knop option op de afstandbediening kan je de ondertitels en audio spoor en degelijke kiezen.
Er zijn veel van dit soort apparaten te koop, maar ik zou deze aanraden aangezien hij bij mij in ieder geval aan alle verwachtingen voldoet.

De degelijkheid kan ik nog niet goed beoordelen aangezien ik hem nog maar twee weken heb, maar sitecom geeft op al zijn producten 10 jaar garantie, dus dat moet goed zitten, vandaar het cijfer 10 voor de degelijkheid.

Dennis.G 05-01-2010
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

Ik heb de Mediaplayer net drie weken thuis en het werkt erg goed. Via HDMI krijg ik de geluid op mijn TV.

Hier ook geen problemen met geripte DVD's, MKV, DIVX, MPEG-2. Ook voor de Nederlandse ondertitels, het x.SRT bestand wordt altijd keurig ingelezen (zorg ervoor dat de bestandsnaam hetzelfde is als van de film! Anders pakt het niet automatisch op).

De installatie is niets meer dan het aansluiten van je kabels:
- Stroom
- HDMI
- WiFi dongle (of een netwerk kabel)

Het kastje start in een paar seconden op en je kijkt 20 seconden later al naar een film.

De Films staat bij mij thuis op een PC, Windows XP. Met handleidingen wordt keurig verteld hoe je Windows XP (Vista, & 7) moet instellen om films te kunnen kijken. Uitleg met veel duidelijke plaatjes.

Ik ben er blij. Werkt simpel en makelijk.

thijs en marita 12-12-2009
Geschreven voor: Sitecom TV Media Player 0 GB

De Sitecom MD270 3weken in bezit. Tot nu toe geen problemen gehad. Externe harddisc aansluiten of usb stick en spelen maar.
Buiten in de genoemde video bestandsformaten speelt deze ook vlekkeloos MKV bestanden af en MPEG-2 Transport-Stream.Tevens leest hij SRT-bestanden (ondertiteling)
Digitaal geluid via optische kabel is perfect DD5.1, DTS, enz. De mediaplayer doet alle videoformaten upscalen naar 1080p. Menu is zeer overzichtelijk. Mogelijkheden om ondertiteling aan te passen zoals grote,kleur en hoogte op het scherm van de tv of monitor. Afstandsbediening zeer handzaam en werkt zonder problemen van grotere afstanden. Tot slot de 10 jaar garantie is mooi meegenomen en schenkt vertrouwen in de degelijkheid en kwaliteit van het apparaat.
mvg Thijs en Marita.