Mede8er MED800X3D/WP 2000 GB - Reviews

digitale mediaspeler
Opslagcapaciteit
2000 GB
Connectiviteit
wifi, USB 2.0, ethernet LAN, USB 3.0, HDMI, audio (out), digital coax audio (out), digital optical audio (out)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Mede8er MED800X3D/WP 2000 GB op Kieskeurig.nl.

herb1959 20-06-2013

Prima apparaat voor wat t moet doen. Films afspelen. Verder goed menu dat logisch werkt. Internetfuncties kun je beter niet gebruiken. Inloggen op Picasa is onmogelijk, Youtube is lastig zoeken. mar zoals gezegd films speelt hij prima af. Eén minpunt : de harde schijf moet tweemaal worden geformatteerd om hem zichtbaar te maken in het netwerk. Vreemd, maar waar. Dit moet je echt ergens vinden. Als het apparaat geleverd zou worden met een harddisk, die het gelijk goed doet dan zou dat schelen in mijn beoordeling. na twee keer bellen met helpdesk is het mij gelukt om de NAS functie vanuit Windows 8 goed te laten verlopen. vanuit Windows Xp nog steeds een crime. werkt gewoon niet.