Whirlpool MWPN 3391 SX - Reviews

Vermogen grill

1,3

• Slecht

Thuisgebruiker 02-10-2018

Voorverwarmen kan niet worden uitgeschakeld.

Bij de functie hetelucht 40 graden - 200 graden kan het voorverwarmen NIET worden uitgeschakeld. Ook kan het voorverwarmen los niet worden ingesteld zoals op oudere modellen wel. En de in de handleiding snelle voorverwarmfase genoemd duurt bij mij 13 minuten!!! Voor mij geen dure Whirlpool meer als zulke basale functies ontbreken en slecht werken.

Ook meerdere berichten gestuurd naar de klantenservice .. en na 2 maanden wachten vooral bericht gekregen dat voorverwarmen bij de hete lucht functie echt niet kan worden uitgeschakeld. Dit ondanks aanwijzingen in de handleiding waaruit zou blijken dat dit wel het geval is. Ik denk dat ik het apparaat binnenkort ook bij de vuilnis zet. (nu een half jaar oud)
En dan geen Whirlpool meer.

Pluspunten

• Crisp functie

Minpunten

• Voorverwarmen kan niet worden uitgeschakeld
  • Trage voorverwarmtijd 13 minuten

Karel 16-07-2018

WHIRLPOOL MWPN 3391

Update.

Nu een halfjaar in bezit de magnetron WHIRLPOOL MWPN 3391.
Na 3 maanden maakte de oven kortsluiting en deze moest besteld worden wat meer dan 3 weken kon gaan duren.
Ik ging daar niet mee akkoord en wilde dat deze omgeruild zou worden daar ik anders te lang zonder magnetron zou zitten.
Na dat de omgeruild was kreeg ik op deze telkens de melding F2E1.
Weer de monteur geweest en wist niet wat het was.
Was zelf al aan het zoeken gegaan en vertelde dat het aan toetsenbord lag.
Na dat de monteur een paar kabeltjes los had gemaakt zou het probleem opgelost zijn.
Hij durfde het paneel er niet uit te halen daar er anders beschadigingen zouden ontstaan.
Maar nee het probleem is weer terug.
Ook zou men bij Whirlpool de klantenservice moeten verbeteren omdat daar mensen zitten die liever hebben dat je niet bel.
Ook ben ik niet tevreden over de grill.
Deze wordt wel warm maar gloeit niet op zoals je van een verwacht.
Ook daar weet de monteur geen oplossing voor omdat ze nooit geen magnetrons repareren.
Het liefst zou ik deze magnetron in de container gooien.
Ik had meer verwacht van een magnetron van Whirlpool voor dat geld wat ik betaald heb en zeker van de service.
Krijg zelfs geen reactie van Whirlpool.
Voor mij geen Whirlpool meer.

Pluspunten

Minpunten

• Veel
  • Grill werkt niet
  • Oven werkt niet zoals het hoor
  • Magnetron geef telkens fout melding

Karel 28-03-2018

WHIRLPOOL MWPN 3391

Magnetron maak veel lawaai.
Grill gaat niet rood gloeien bij grill stand waardoor een rollade niet bruin wordt.
Mail gestuurd naar Whirlpool nooit geen antwoord gehad.
Gebeld met Whirlpool met de vraag of de rood op gloei of niet,antwoord weten we niet.
We kunnen wel een afspraak maken maar als het niet aan de magnetron lig moet men wel de voorrij kosten betalen € 108.
Goede service.
Andere magnetrons die heb gehad gloeide de grill wel op.
Spijt van deze magnetron.
Hiervoor ook een Whirlpool magnetron gehad die wel goed was.
Dus voor mij nu geen Whirlpool meer.

Pluspunten

• Bediening

Minpunten

• Magnetron maakt herrie (brom)
  • Grill gloei niet rood op