ETNA ECM153 - Reviews

Inhoud
25 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)
Magnetronvermogen

6,4

Frarede 17-05-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze nu een paar dagen tot nu toe tevreden pizza`s komen mooi uit de oven, was wel anders gewent. Bedieningsgemak, rest moet ik nog it zoeken maar voor mij een dikke 7

sots84 21-06-2013 Product jaar of meer in bezit

4,5
Waardeloos apparaat. Een cake is verbrand binnen 5 minuten, de buitenkant is dan kogel hard en zwart terwijl de binnenkant nog deeg is...Contact gehad met de fabrikant,die gaf toe dat hij de grill inschakelt om op temperatuur te komen en hierdoor inderdaad alles verbrandt, de fabriek raden aan om aluminiumfolie over alle gerechten heen te leggen als ze in de oven staan en dan 5 minuten voor tijd ervan af te halen, nou blijf er maar rustig naast staat want binnen 2 minuten is je gerecht zwart! Gisteren kreeg het apparaat het voor elkaar om bakpapier in de fik te steken,echt een levensgevaarlijk apparaat! Je zou zo afbranden!!

Ssanny 10-01-2013 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze combi nu bijna 2 jaar in mijn bezit en ben er erg tevreden over. Aan het begin is het even uitzoeken hoe het precies werkt en welke stand je waarvoor moet gebruiken, maar als je dit eenmaal door hebt dan werkt het prima. In zijn algemeenheid kies ik vaak voor een lagere oven temperatuur dan aangegeven in een recept, anders kan het iets te hard gaan. Ik gebruik hem voor de magnetron en voor de oven.
Wanneer je een "echte" oven gewend bent, bijv een gasoven dan is dit wel even andere koek. Realiseer je dit voor de aanschaf, het blijft een combi.

Recent sprong de glasplaat ineens, het bleek nog net in mijn garantie te vallen. Ik belde Etna en binnen 2 dagen had ik een nieuwe glasplaat in huis. Super service en met 1 belletje geregeld. Ik kocht deze magnetron bij electro-magazijn.nl, op het moment van de aanschaf was deze het goedkoopst.

fredo077 09-12-2012 Product paar weken in bezit

Erg gemakkelijk in het gebruik door de pictogrammen in het display.
Oven snel op temperatuur, grill is een groot element dus lekker gelijkmatig.
De magnetron maakt wel wat geluid bij inschakelen en wordt daarna stiller.

In vergelijking met mijn vorige Sharp combi is deze ETNA prettiger in gebruik en gemakkelijker te reinigen

PJH174 28-04-2012 Product kwartaal in bezit

3,5
Compleet waardeloos apparaat! Alle gerechten (echt alles) moet tot wel drie (!!!) keer langer verwarmd worden dan volgens de bereidingswijze van het gerecht. Hierbij maakt het niet uit of het een pizza is in de oven of een magnetronmaaltijd of het ontdooien van brood. Als je op zoek bent naar een combi-magnetron geef dan vooral iets meer uit voor een goed apparaat!

mar 50 25-04-2012 Product kwartaal in bezit

De temparatuur is instelbaar van 150 tot 240 graden,dat vind ik vreemd,een pavlova schuimtaart moet 90min op 120 graden, elke oven kan je lager zetten gr marianne