Samsung MC28H5015CS/EN - Reviews

Deurscharnieren
links

Puglia 17-03-2018

Tegenvaller

Tegenvallende prestaties. De temperatuur van de oven blijft niet op peil maar zakt steeds terug. Ook na reparatie blijft dit probleem bestaan.
Temperatuur van de oven gaat tot een maximum van 200 graden.
Het instellen van de tijd is slecht geregeld, je blijft alsmaar drukken op de knop pffff dat moet toch eenvoudiger kunnen.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Truus 01-03-2018

Prima Magnetron

Na 16 jaar gaf onze combi magnetron het op.
Na wat gesnuffel op internet leek mij deze magnetron wel een goede vervanger.
Bij Kieskeurig vond ik geen review elders wel vandaar dat ik nu hier reageer.
Het is even de bijgeleverde beschrijving goed lezen en het werkt fantastisch! De spareribs waren mooi gebruind en goed gaar. Zo kan ik wel doorgaan! Echt een aanrader en niet duur.

Pluspunten

• veel programma's
  • weinig geluid
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• 5 sec.bij programmeertoets is erg kort.

Dorknoper 13-12-2017

Prima magnetron, maar

Deze magnetron is gekozen, omdat zijn voorganger altijd prima voldeed. Daarbij was de duurzaamheid het struikelblok na 5 jaar. Dit model doet zijn werk perfect zelfs beter dan zijn voorganger, maar heeft 1 tekortkoming. Het display is wel verlicht maar de knoppen hebben geen achtergrondverlichting. Laat in de avond of in de nacht de magnetron gebruiken betekent, dat in de keuken de volledige feestverlichting aan moet. Dat kan beter.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com