Samsung MS23F301EAS - Reviews

Inhoud
23 liter
Uitvoering
magnetron (solo)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,4

Wim F. Abbenhuis 27-11-2013

Goeie magnetron. Doet precies wat hij moet doen met een voldoende vermogen. Mogelijkheden heb ik 8 gescoord in plaats van 10; het blijkt dat de functie "automatisch ontdooien" niet werkt zoals in de gebruiksaanwijzing (én op de sticker in de magnetron!) staat.
Daar staat nl dat je door meerdere keren op de knop te drukken, kunt kiezen tussen vlees, vis of gevogelte. Ik kan één keer drukken en meer niet; daarna doet die toets niets. Je kunt dat wel de tijd instellen en het ontdooien begint ook gewoon, maar geen idee of hij nu vlees, vis of gevogelte staat te ontdooien. Heb het eerste apparaat in de winkel omgeruild (geen enkel probleem) maar de tweede deed precies hetzelfde. Gebeld en gemaild met Samsung; ze begreep het ook niet, maar misschien waren ze allebei stuk (!!!!) Kunt u hem niet nog een keer gaan ruilen? Wij kunnen niets voor u doen.

Dat weten we dan ook weer. Ik heb het er verder maar bij gelaten.

cirkel 03-05-2015

Ik heb geen idee, waar u dan eigenlijk op drukt?
Ik heb op deze magnetron geen drukknoppen zitten, alleen 2 draaiknoppen,

Samsung MS23F301EAS 03-12-2017

ten slotte en waardeloze magnetron

Na 2 jaar, net voorbij de garantieperiode begeeft het apparaat. Dood, doet niks meer. Geld weg. Nieuwe kopen, maar nooit meer een Samsung

Minpunten

• korte levensduur

Frank 14-10-2017

Behoorlijke tegenvaller

Mijn vorige Samsung magnetron is meer dan 15 jaar meegegaan. Dus in sept 2014 de Samsung MS23F301EAS gekocht. Precies 3 jaar later is hij kapot gegaan (heel warm geworden toen hij niet gebruikt werd en werkte vervolgens niet meer, waarschijnlijk is er iets doorgebrand.) Opvallend dat de levensduur van een apparaat, waarvan de technologie niet veel veranderd is, aanzienlijk is achteruitgegaan. Geprogrammeerde obsolence? Ik ga een ander merk proberen.

Pluspunten

Minpunten

• Gaat niet lang mee