Samsung MC455TBRCBB - Reviews

Inhoud
45 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)

Beoordeling op basis van 35 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

tukker10 21-12-2014

Ten eerste geeft de grootte veel mogelijkheden om voor een groter gezelschap een mooie ovenschaal op te dienen. Ten tweede zitten er via de bovenste keuzeknop genoeg mogelijkheden om diverse etenswaren in diverse stadia (bevroren/ontdooid e.d.) klaar te maken. Door de 2 grote draaiknoppen is deze oven snel en makkelijk in te stellen. Het werkt redelijk vanzelfsprekend. De vormgeving is ok. Vnl goed aspect vind ik het rustige bedieningsgedeelte. Een knopje voor het elektrisch ontgrendelen van de deur had ik wel fijn gevonden. Hij sluit dusdanig goed, dat je het hele ding van zijn plek kan trekken bij het openen van de deur. Duurzaamheid zal zich natuurlijk nog moeten laten zien, maar het oogt allemaal degelijk en goed in elkaar gezet.

Pietje Bell13 21-12-2014

Een mooi uitgevoerde magnetron. Makkelijk in gebruik, maakt bijna geen geluid. duidelijke gebruiksaanwijzingen. Voedingswaren worden perfect bereid. Prijs kwaliteit is zeer goed!

1978An 15-12-2014

De oven werkt prima, makkelijk schoon te maken, de ovengerechten worden heerlijk warm en gaar. Prima aan aankoop prijs/kwaliteit

Angeliquevdmeer 14-12-2014

bevalt tot nu toe goed. we hebben het apparaat pas 1 week en we hebben er al veel mee gebakken o.a. appelflappen.

Diederik11089 12-02-2015

Net nieuw. Eerste paar ding in gebakken. Meteen duidelijk hoe alles werkt. Er zit een duidelijke gebruiksaanwijzing bij.

Janneman1970 05-02-2015

Na ruim 20 jaar ! was mijn Samsung Combimagnetron aan vervanging toe, natuurlijk weer een Samsung gekocht.
Nu enkele dagen al veelvuldig gebruikt, "gewoon" weer een degelijk Samsung product met makkelijke bediening en doet wat in reclames e.d. beloofd wordt !

P.van de Loo 23-01-2015

Al een cake en broodjes gebakken. Allebei zeer goed gelukt, wat ook één van de redenen was waarom ik voor deze magnetron heb gekozen aan de hand van andere reviews. En super natuurlijk, dat er ook een bakblik bij zit en de magnetron/oven fijn groot is.Wij zijn er nu al heel blij mee .

Sasje1974 23-01-2015

Erg mooi vormgegeven Combi-magnetron.
Deze magnetron is eenvoudig in gebruik en groot genoeg voor een flinke schaal of bakblik.

SL.Cramer 15-01-2015
  • Product maand in bezit

Mooie Combimagnetron gemakkelijk te bedienen.
Funtioneert erg goed.
Nog te kort in gebruik om iets te zeggen over de duurzaamheid
maar daar heb ik wel vertrouwen in.

ad van der Bruggen 14-01-2015

Zeer degelijk apparaat, gebruik vriendelijk.En zowel door vrouw als man te gebruiken.We zijn tevreden met het apparaat.

Cheung1962 13-01-2015

Zeer tevreden over de aanschaf. Familie is er blij mee. Gebruiksvriendelijk met zeer veel automatische functies.

mari63 05-01-2015

Een makkelijk gebruik en ook nog eens mooi vormgegeven model. Heb hem nu een paar dagen in mijn bezit en gebruik hem dagelijks met veel plezier en gemak. Ik kan er weer een paar jaar mee vooruit....

astridvandersluis 31-12-2014
  • Product maand in bezit

het is een gebruiksvriendelijk apparaat en heeft heel erg veel opties voor het geld.
ook ziet die er mooi uit op mijn keukenplank.
ben er tevreden over en met kerst er goed gebruik van gemaakt.

larsje30 24-12-2014

Heb hem nog niet zo lang in mijn bezit, maar vind hem nu al makkelijker dan het apparaat dat ik hier voor gebruikte.

Erik_79 23-12-2014

Ik kan nu nog niet veel zeggen over de duurzaamheid, ik heb de magnetron pas een paar dagen.
Verder zijn er veel mogelijkheden op de magnetron, vormgeving is goed. Oven verwarmt snel, ook erg blij met de aparte bakplaat. Al met al erg positief over mijn aankoop.

Jan-en-Ien 22-12-2014

Mooie uitvoering. Je kan er (bijna) alles mee. Een aanrader. De functionaliteit van de knoppen is duidelijk alsmede display. De toebehoren om 2 pizza's tegelijk te bereiden zijn doeltreffend.

familie Huismans 21-12-2014

biedt meer ruimte dan reguliere combi magnetonsoven, en is daarnaast zeer eenvoudig in gebruik in elk geval voor de basis functies. Verder zit er veel meer op dan we eigenlijk nodig hebben. De ruimte is vooral precies wat we nodig hebben

morwar 12-12-2014

Ziet er mooi uit, lekker groot. Makkelijk te bedienen.
Mijn vorige magnetron was ook een Samsung dus de keuze voor weer Samsung was snel gemaakt.
Het enige waar ik aan moet wennen is dat als ik de deur open ik de magnetron moet vasthouden anders trek is deze mee.Maar misschien is dit nieuwigheid.
Duurzaamheid weet ik nog niet aangezien ik hem een paar dagen heb.

Natasja.s 09-12-2014

Super grote inhoud, veel mogelijkheden
Support van Samsung is op alle hoogste niveau
Besteld via bemmelkroon.
Binnen een dag thuis Helemaal top

tina1970 05-12-2014

Een mooie grote combi magnetron met vele mogelijkheden en veel voorgeprogrammeerde functies. Strak design.
Hoop er veel plezier aan te beleven.