ETNA CM941ZT - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM941ZT op Kieskeurig.nl.

Garnaal 01-01-2021

Grote tegenvaller

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Wij hebben 2 magnetrons gehad, beide geven veel resonantie. Storend gebrom. Niet aan te raden wanneer men geen afgescheiden keuken heeft van woonruimte. Onafhankelijk monteur heeft vastgesteld dat geluiden niet kan worden hersteld.
Je moet bij ovenfuntie bij magnetron blijven staan om telkens de klep aan te drukken. Na aandrukken even geen gebrom maar probleem herhaalt zich.
Ook bij afkoelen.
Naar onze mening fabricagefout.

Pluspunten

• Vormgeving

Minpunten

• Ontdooi functie

Officiele reactie van Atag 05-01-2021

Beste heer/mevrouw Garnaal,

Bedankt voor deze review. Vervelend om te lezen dat je ervaring met onze apparatuur zo teleurstellend is. Natuurlijk is het nooit onze bedoeling geweest om je dit gevoel te geven. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven van onze apparatuur. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag. Zo ja, zou je dan je adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

zeer mooie vormgeving 20-11-2020

???

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

zeer mooie vormgeving, een zeer goede prijs / kwaliteits verhouding
Zeer gebruikers vriendelijk, na 10 minuten al een eitje koken

Officiele reactie van Atag 23-11-2020

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze review te schrijven en wij vinden het fijn om te lezen dat deze combi magnetron zo goed bevalt. Veel plezier nog gewenst met deze aankoop.

Met vriendelijk groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

G Brandsma Ensing 28-09-2020

Ruime Combi magnetron, eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: ETNA CM941ZT

Ruime combimagnetron, waarin de gerechten gelijkmatig worden, ontdooit gegaard en gegratineerd. De bediening is goed uit te voeren. Deze magnetronoven van Etna heeft tal van verschillende mogelijkheden van ontdooien tot bakken, grillen en koken.
Bijgeleverde onderdelen zijn bv een glazen plateau en een oven-rek. Indien nodig kun je de veiligheids knop gebruiken zodat kinderen niet ongemerkt de oven kunnen openen.

Pluspunten

• Gelijkmatige verdeling van warmte
  • Kinderbeveiliging

Officiele reactie van Atag 29-09-2020

Beste G Brandsma Ensing,

Bedankt voor deze mooie review en reviewscore! Hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen dat de combimagnetron aan al je wensen voldoet.
Veel kook- en bakplezier!

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA